Sledujte celé tech-demo Alpha Point na Unreal Engine 5

+ zaostřeno na postavy.

Samozřejmě to svádí k úvahám, v jakém projektu by to asi tak mohlo být využito, protože jen tak z nudy to zjevně tvůrci Gears 5 nedělali a nějaký smysl to mít muselo, vedle naučení se a zkoušky nové technologie.

Každopádně jsme byli varováni, že tyto testovací grafické podklady nereprezentují žádný existující herní produkt.

Jak slíbili před pár týdny, The Coalition na konferenci GDC 21 předvedli tech-demo Alpha Point, které má ani ne minutu a točí se celé jen okolo relativně malé lokace.

Je to první práce tohoto týmu na Unreal Engine 5, aby se názorně ukázalo, co všechno je možné docílit s technologií Epicu na Xbox Series X a S. Microsoft připomněl, že ti samí lidé v roce 2019 vyždímali maximum ze čtvrté generace Unreal Enginu v Gears 5.

Veškeré nasvícení a odrazy jsou zde počítány v reálném čase s více než 100 miliony trojúhelníky (v Early Access verzi UE5 pro vývojáře).

K dispozici je i druhé tech-demo, v němž si grafici vyzkoušeli renderování postav. Na jejich tělo padlo 160 tisíc trojúhelníků a na tvář 31 tisíc. Opět to berme jen jako takový test, jak jednoho dne ve hrách na nextgenu budou vypadat obličeje:

Reklama

Přeskočit na komentáře (1)

Vše o hře z tohoto článku

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director  |  jaydeecz

Související obsah

Technický rozbor Deathloop na PS5 a PC

Od začátku navrženo pro raytracing.

Uniklé dlouhé video ze Saints Row

Třináctiminutové seznámení s hrou v kostce.

Oznámení Jagged Alliance 3

Plnohodnotné pokračování.

Příběhový trailer ELEX 2

O sjednocení lidu.

Také na webu...

- komentáře (1)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna