The Ascent se stal velkým hitem

Výrobce nadšen.

Sice se to neobešlo bez nějakých porodních potíží, jako třeba že uživatelům Xbox Game Pass chyběly některé funkce, jako raytracing či podpora DLSS (řeší se brzký patch).

Studio Neon Giant nicméně i tak hýří nadšením, protože jejich futuristická arkáda The Ascent z konce července je velkým komerčním hitem.

"Za úvodní víkend jsme vygenerovali tržby 5 milionů dolarů a zajistili si první příčku v globálním žebříčku prodejnosti na Steamu," pochlubili se.

Pro britského vydavatele Curve Digital šlo o zatím největší trefu do černého ze všech dosavadních titulů.

Zdůraznil, že The Ascent je navzdory určité indie povaze (malý tvůrčí tým) tvrdý soupeř i pro AAA hry.

Navíc to chce ještě připočítat peníze od Microsoftu za umístění na Xbox Game Pass a exkluzivitu, resp. že zatím nesmí vzniknout PlayStation verze.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Deathloop jde na dračku, patch řeší trhání PC verze

+ dokument o designových rozhodnutích.

Guardians of the Galaxy jsou na 4K screenshotech čím dál hezčí

Z poslední verze před vydáním za měsíc.

Far Cry 6 bez raytracingu na konzolích, byly jiné priority

+ tipy a triky přímo od diktátora, zaostřeno na zvířata ve hře.

Domněnky o God of War Ragnarok možná už na jaře?

+ nový sestřih z PlayStation VR her.

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna