Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Need for Speed bude pokračovat, prodejnost remasteru Mass Effect

EA mluví i o Battlefieldu či digitálu.

Noční setkání šéfů Electronic Arts přineslo řadu novinek ohledně jejich plánů do budoucna. Pojďme si je proto zde sesumírovat.

Need for Speed bude pokračovat, EA prý mají plány, jak tuto sérii vrátit k životu. Žádné překvapení vzhledem k akvizici Codemasters se Slightly Mad Studios, s tímto se dávno počítalo.

Květnová kompilace remasterů Mass Effect: Legendary Edition se prý prodávala lépe, než EA očekávalo. Změna jejich odmítavého postoje k předělávkám se tedy vyplatila.

Odhalení Battlefield 2042 prý bylo nejvíce diskutovanou novou hrou během června. Trailery mají napříč všemi kanály sledovanost 210 milionů.

EA dále vyjádřili odhodlání nadále investovat do pokračování bestselleru Star Wars Jedi: Fallen Order, jak se už vědělo z dřívějška. Ostatně studio Respawn má výsadní pozici už díky Apex Legends, které jim za dvě roky zařídilo tržby 2 miliard dolarů.

O Dead Space se na fiskální konferenci nemluvilo, jen okrajově, že vedle Skate šlo o nejvíce požadovaný návrat od hráčů.

Firma by jinak ráda rozšířila své schopnosti ohledně mobilních her a nabídek, k čemuž jim poslouží Codemasters, Playdemic a další studia, aby mohlo vznikat více hardcore sportovních her i casual sportovních her.

58 procent prodaných kusů her pro PlayStation a Xbox v uplynulých 12 měsících bylo prostřednictvím digitálních downloadů, což je nárůst z 52 procent v předešlém období. Pro srovnání, Sony včera řekla, že 63 procent všech PlayStation her bylo prodáno digitálně.

Read this next