Deníček o postavách Marvel's Guardians of the Galaxy

Jak se tvořily?

Letošní prázdný podzim bude svědčit přesně hrám, jako je tato.

Marvel's Guardians of the Galaxy od Eidos Montreal a Square Enix se může koncem října stát hvězdou, která by v jiném napěchovaném předvánočním období mohla být přehlédnuta či opomenuta.

Umělecký ředitel Bruno Gauthier-Leblanc natočil párminutový deníček o tom, kterak kladli důraz na to, aby design každé z herních postav čerpal ze širšího univerza od Marvelu a aby to ladilo s originálním příběhem této hry.

Museli prý opatrně vybalancovat, aby každý hrdina zůstal věrný svému vyprávění, ale zároveň aby byl rozpoznatelný skalními fanoušky.

Čili zkombinovali inspiraci z komiksů s vlastním příběhovým pozadím o této nefunkční rodině, plus do toho přidali specifické aspekty, aby to bylo zábavné pro účely hratelnosti.

Dozvíte se také, kde se čerpalo pro design Star-Lorda, co bylo klíčové pro vzhled Draxe the Destroyera nebo jak museli zohlednit i jeho domovskou planetu.

Reklama

Přeskočit na komentáře (0)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director  |  jaydeecz

Související obsah

Také na webu...

Deathloop jde na dračku, patch řeší trhání PC verze

+ dokument o designových rozhodnutích.

Guardians of the Galaxy jsou na 4K screenshotech čím dál hezčí

Z poslední verze před vydáním za měsíc.

Far Cry 6 bez raytracingu na konzolích, byly jiné priority

+ tipy a triky přímo od diktátora, zaostřeno na zvířata ve hře.

Domněnky o God of War Ragnarok možná už na jaře?

+ nový sestřih z PlayStation VR her.

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna