Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Biomutant se zaplatil za pouhý týden

Známe i prodeje Valheim.

Byl to mimořádně odvážný počin, pustit se v malém debutujícím studiu do otevřeného světa s nejvyššími ambicemi a zároveň nové značky.

Ale vyplatilo se to, navzdory porodním bolestem (nyní už většinou vyřešených aktualizacemi) a řadě odkladů se snaha studia Experiment 101 nakonec vyplatila, takže vydavatel THQ Nordic může být nadmíru spokojen, že se s nimi do tohoto dobrodružství před lety pustil.

Květnové zvířecí akci Biomutant (recenze) totiž stačilo prodat milion kusů (stav k 1. červenci 2021), aby se zaplatily její náklady (jak na vývoj, tak na marketing) a přehoupla se do zisku, což se stalo za pouhý týden od vydání (to je velmi nezvyklé).

Nepochybně to souvisí s tím, že na hře makaly jen nižší desítky lidí a nikoli stovky či tisíce, jako tomu bývá u obřích výrobců typu EA či UbiSoft, kde často nebývají komerčně úspěšné, ani když se prodají třeba tři miliony kusů.

Watch on YouTube

THQ Nordic se také pochlubili, že v období mezi dubnem a červnem 2021 se prodalo dalších 1,1 milionu kusů survival procedurální akce Valheim, čímž celkový odbyt narostl na 7,9 milionu kusů.

Celá skupina Embracer jinak vnímá radostně svůj organický meziroční růst, který podpořily re-edice starých her či silné novinky. Po finanční stránce mělo jít o rekordní čtvrtletí, jak se dopředu předpokládalo, což platí i pro výsledky Biomutant.

Read this next