Skyrim dostane v listopadu Anniversary edici s nextgen upgradem

K 10. narozeninám.

Kdepak, Special edicí ani Legendary edicí to neskončilo.

Bethesda stále nenechává své poslední velké RPG spát a na 11. listopadu 2021 oznámila The Elder Scrolls V: Skyrim - Anniversary Edition.

Bude určena jak pro úplné nováčky, aby se ke hře dostali na současných platformách, i pro skalní fanoušky. Ti ocení třeba 500 nových unikátních kousků v Creation Clubu, jako jsou questy, dungeony, bossy, zbraně, kouzla atd.

1

Tahle edice v sobě zahrne tři datadisky - Dawnguard, Hearthfire a Dragonborn - spolu s vylepšeními ze Special edice.

Potěšil slib Todda Howarda, který pronesl na nočním QuakeConu, a to že současní majitelé hry dostanou upgrade na nextgen verzi hry zdarma - tzn. můžete přejít ze Special edice na Anniversary edici bez placení.

Ta bude cílit primárně na PS4 i Xbox One, ale samozřejmě ji rozjedete i na PS5 a Xbox Series přes zpětnou kompatibilitu. Do hry také přibude rybaření.

Na den vydání se počítá s koncertem od Londýnského symfornického orchestru i se spuštěním Skyrim muzea s výtvory a artworky od talentovaných příznivců.

2
3

Deathloop jde na dračku, patch řeší trhání PC verze

+ dokument o designových rozhodnutích.

Guardians of the Galaxy jsou na 4K screenshotech čím dál hezčí

Z poslední verze před vydáním za měsíc.

Far Cry 6 bez raytracingu na konzolích, byly jiné priority

+ tipy a triky přímo od diktátora, zaostřeno na zvířata ve hře.

Domněnky o God of War Ragnarok možná už na jaře?

+ nový sestřih z PlayStation VR her.