Proč jsme stále neviděli kampaň Halo Infinite?

Autoři vysvětlují.

343 Industries mají nůž na krku, odklad o další rok si už nemohou dovolit a 8. prosinec 2021 prostě musí stihnout za každou cenu.

Ten intro filmeček k mulťáku byl sice hezký, ale určitě jsme teď, pouhých pár měsíců před vypuštěním, čekali mnohem více.

Proč něco nepřivezli na virtuální Gamescom, abychom si udělali představu o hratelnosti, se jal vysvětlovat Joseph Staten, šéf kreativců studia:

"Stížnosti o absenci záběrů ze singleplayerové kampaně určitě registrujeme, ale v tento moment ji nechceme ukazovat, abychom se ujistili, že vývojáři se naplno soustředí na její vyladění, jak to je možné."

1

Staten přirovnal současnou fázi vývoje k přistávání letadla.

Prý nám rádi poskytnou více záběrů z hraní a trailerů až tehdy, když se to nebude plést (motat) do zdárného zvládnutí této etapy tvorby hry.

Jinými slovy, pokud by mělo studio vyčlenit desítky lidí k tomu, aby vymazlili co nejlepší video pro účely Gamescomu, pak by jim tyto kapacity a hlavně čas chyběl při dokončování Halo Infinite pro prosincovou premiéru.

Je nepochybné, že to vše souvisí s dřívější tvrdou kritikou zastaralého videa připraveného pro E3 2020, z čehož se 343 poučili a bojí se zveřejnit něco, co není úplně špičkové, protože podruhé by jim to už komunita neodpustila.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna