ROZHOVOR s tvůrci Gates of Hell: Ostfront

Jak navazuje na odkaz Men of War a co se plánuje dál.

Navazujeme na to, o čem mluvila naše nadšená recenze ze začátku týdne. Barbedwire Studios poskytli českému Eurogameru rozhovor o RTS Call to Arms - Gates of Hell: Ostfront.

Eurogamer: Co vás vedlo k tomu založit nezávislé Barbedwire Studios? Jaké výhody a problémy to přineslo?

Studio jsme založili kvůli startu nového projektu (Gates of Hell). Prostě jsme sedli a nad názvem ani moc nepřemýšleli. Hlavním cílem bylo poskládat správnou skupinu lidí, kteří budou otevření novým nápadům a budou oddáni projektu. Díky tomu jsme pak mohli věnovat dostatek času a energie do tvorby Call to Arms - Gates of Hell. Chtěli jsme docílit toho, aby to byla skvěle vypadající a detailní hra. Nevýhodou bylo, že se vývoj docela protáhl, ale nakonec jsme s výsledkem velmi spokojení. Všichni v týmu jsou rádi za kreativní svobodu a že se nám daří pořád se zlepšovat.

1

EG: Jsou v Barbedwire Studios i původní vývojáři ze série Men of War?

BS: Ano, součástí našeho týmů je několik lidí, kteří pracovali na herním engine Men of War nebo fungovali jako spolu-vývojáři. Ceníme si jejich přínosu v podobě technických vědomostí a zkušeností. Máme zde také řadu talentovaných tvůrců těch nejpopulárnějších modů pro Men of War, čímž stále zůstáváme v kontaktu s herní komunitou.

EG: Proč je Gates of Hell pouze DLC k Call to Arms? Proč to není samostatná hra?

BS: Je to kvůli licenci herního engine, která nám neumožnila vydat naši hru samostatně. Proto jsme to naplánovali a vydali alespoň jako samo spustitelné DLC (Call to Arms tedy musíte vlastnit, ale není třeba ho mít nainstalované pro hraní Gates of Hell - pozn. redakce). Zároveň jsme nechtěli štěpit hráčskou základnu Call to Arms. Nicméně plánujeme i další hry s tímto upraveným enginem, které budou sdílet totéž technické zázemí. Neznamená to ovšem že i tyto projekty budou nutně vydány jako DLC. V budoucnu bychom si přáli pro ně získat samostatnou licenci.

EG: Můžeme očekávat nějaká další DLC pro Gates of Hell jako třeba západní frontu nebo Pacifik?

BS: Ano, v nových přídavcích se objeví armády dalších zemí a bojiště se rozšíří o západní frontu, což nám pomůže hru stále rozvíjet. Další nová bojiště máme také v plánu, ale ještě nejsme připraveni zveřejnit, o co přesně půjde. Očekáváme ale, že mezitím bude naše komunita generovat spoustu nového obsahu díky plné podpoře Steam Workshopu. Už v současnosti je v něm slušná nabídka.

EG: Na co jste nevíce pyšní z vývoje Gates of Hell?

BS: Cítíme, že jsme vytvořili něco, na co si budeme pamatovat do konce života v tom dobrém smyslu slova. Náš tým vydržel a vytvořil hru pro nadšence historické přesnosti, kteří si ji za to velmi oblíbili. Pozornost věnovaná každému možnému detailu hodně přispívá k zaujetí a spokojenosti našeho týmu a doufáme, že se to stejně projeví i u našich hráčů. Víme, že podobným přístupem k vývoji se může chlubit jen hrstka her či herních studií, což je ostatně důvod, proč jsme to od začátku chtěli vzít do vlastních rukou.

Jsme také velmi pyšní na naši hráčskou komunitu a odezvu, kterou od ní dostáváme. Jsme s nimi úzce spjatí a chceme v této konstruktivní interakci pokračovat i v dalších letech.

Vydání hry letos v červnu bylo pro všechny z nás skutečně velkou událostí. Konečně jsme viděli výsledek naší pětileté práce a bylo to něco opravdu úžasného!

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna