Špulení rtů a hrátky s obočím. Nejvíce realistické tváře v tech-demu na Unreal Engine 5

Co bude jednoho dne ve hrách.

Nepochybně potrvá ještě mnoho let, než bude toto implementováno do některé z vydaných áčkových her. Leč čeká nás naprosto úžasná budoucnost.

Společnost Ziva Dynamics zveřejnila betu svého moderního řešení ZRT Face Trainer, které funguje na bázi strojového učení z cloudu.

Dokáže v reálném čase zařídit nejvíce realistické zpracování lidské tváře, co jste kdy viděli, s veškerou mimikou, špulením rtů, hrátky s obočím atd.

Pro účely tohoto tech-dema byl využitý Unreal Engine 5 pro záznam ve 4K a 60fps, ale jinak je možné toto přídavné řešení vložit do kteréhokoli enginu, pokud si ho zakoupíte.

"Během pouhé jedné hodiny budou do vašeho meshe tváře vpíchnuty ty nejlepší technologie v branži, čerpající z 15 terabajtů naskenovaných 4D dat," uvádí výrobce.

Pak bude moci vaše postava mít přes 72 tisíc výrazů v tváři, přitom to není hardwarově náročné, je to pouze spouštěcí soubor o velikosti 30MB, který běží v reálném čase 3 m/s na jediném vláknu jádra.

Reklama

Přeskočit na komentáře (0)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director  |  jaydeecz

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna