Jak by vypadal Skyrim na Unreal Engine 5

Vesnice prokoukla.

Vznik takového projektu je vysoce nepravděpodobný, na to je Bethesda moc zaneprázdněná, nikomu cizímu to nesvěří, beztak preferuje vlastní technologie a re-edic hry už byl nespočet.

Přesto není špatné se jen tak zasnít, jak by teoreticky mohlo vypadat legendární fantasy RPG převedené na nejmodernější engine současnosti od Epicu.

1

Tento úkol si před sebe vytyčil Christian Gomm, grafik prostředí z Myrkur Games, který ve volném čase, pro své zdokonalení i do profesního životopisu udělal malou ukázku.

3

The Elder Scrolls V: Skyrim na Unreal Engine 5 je průletem známou vesnicí Riverwood u řeky, za použití geometrického systému Nanite a podkladů na bázi photogrammetry. Většina věcí na scéně má 100 tisíc až 15 milionů polygonů.

"Obsahuje to směs mých vlastních materiálů a podkladů, megascanů, stromů Speed Tree a Spruce z tržiště Unrealu. Vytvoření mi zabralo pár dnů, ale pak to trochu zpomalilo, jak jsem přidával další a další povrchy kamenů či křoví," uvedl talentoaný autor.

Reklama

Související obsah

Hardwarové nároky Rainbow Six Extraction na PC

+ videosrovnání 4K DLSS s raytracingem.

Herec Tom Holland vystoupil na CES konferenci Sony k filmu Uncharted

"Jednou z luxusních věcí na spolupráci se Sony je PlayStation".

Zítra na Xbox Game Pass přibude Mass Effect Legendary Edition

Brzy také Outer Wilds, Embr, Spelunky 2, Gorogoa, Olija či The Pedestrian.

Také na webu...

Herec Tom Holland vystoupil na CES konferenci Sony k filmu Uncharted

"Jednou z luxusních věcí na spolupráci se Sony je PlayStation".

Hardwarové nároky Rainbow Six Extraction na PC

+ videosrovnání 4K DLSS s raytracingem.

Call Of Juarez: Gunslinger si stáhly zdarma 4,5 milionu hráčů

Rozdávání Techlandu probíhalo na Steamu od 10. prosince do včera.

- komentáře (0)

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna