Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Elden Ring bude lepší než Dark Souls, ale tvůrce ho sám hrát nebude

Info z EDGE také o inspiraci a spolupráci se spisovatelem.

Poslední číslo magazínu EDGE přineslo interview s obrovskou osobností, jakou je Hidetaka Miyazaki, japonský autor her ze série Souls či Bloodborne.

Ačkoli únorový Elden Ring bude dle jeho slov ideálním herním světem, který by si pustil, pokud by na něj měl náladu, ale sám si ho prý nezahraje.

Vychází ze svého zařeknutí se, že vlastní tituly nikdy hrát nebude. Jde o to, že by si je pořádně neužil, protože o nich všechno ví a nemohl by se tím pádem ponořit do neznáma, které jinak dostane každý běžný hráč.

Miyazaki si myslí, že Elden Ring bude lepší než Dark Souls, Sekiro či Bloodborne. Má jít o jakési vyvrcholení všeho, co zatím From Software udělali:

"Zkušenosti z minulých her nás naučily, jak vše vyšperkovat a vyladit. Kterak vytvořit zbrusu nový svět, což by předtím takto nebylo možné. Vždy jsme se sice snažili ze sebe vymáčknout maximum, ale teprve nyní celý tým vyrostl. Proto věřím, že to bude naše dosud nejlepší hra".

Když se ho v EDGE zeptali, kde čerpal inspiraci, přiznal, že to byla série Pán Prstenů, dále novely The Eternal Champion od Michaela Moorcocka či různé aspekty stolních RPG, jako třeba RuneQuest. Prý se zhlédl v celé řadě motivů a témat, z nichž si vybral, co se mu nejvíce líbilo a celé to pak ovlinilo vývoj Elden Ring.

Spolupráce s legendárním George R. R. Martinem prý byla nekonečnou studnicí inspirace, něčím, co mu dovolilo utéct z vytyčených kolejí Dark Souls a přinést něco vážně čerstvého.

S dalšími hlavními vývojáři prý vyrazili do Martinova rodného města, aby se s ním potkali. Navzdory věkovému rozdílu si prý rozuměli a Miyazaki ho vnímá jako svého starého přítele. Spolupracovat s někým, kdo má takovou vášeň pro fantasy světy, byla prý úžasná. Podílel se mj. na bossovi jménem Godfrey, který je na artworku výše. Požádali George R. R. Martina, aby přišel s takovým dramatickým hrdinou ze pradávné mytologie, která byla před dějem hry. Něco takového prý v Dark Souls nebylo.

From Software však nechali slavného spisovatele udělat jen mytologii pro hru. Pokud by prý pracoval přímo na příběhu či textech do hry, měli pocit, že by to omezovalo jeho kreativní potenciál. Nakonec šlo hlavně o témata, jako jsou vztahy mezi postavami, například rodiče s dítětem.

Watch on YouTube

Read this next