Activison děkují EA za propagaci MW3

Prý o Modern Warfare mluví víc než oni.

"EA možná o našich hrách mluví ještě víc, než my sami," řekl šéf Activision Publishing a poděkoval tak Electronic Arts za propagaci jejich her zcela zdarma.

Eric Hirshberg říká, že EA se tak moc soustředí na to, aby porazili sérii Call of Duty, že tím vlastně mají reklamu na tuhle sérii a mnohem víc se začíná mluvit o Modern Warfare 3. Šéf EA John Riccitiello několikrát povídal, že Battlefield 3 bylo postaveno tak, aby porazilo sérii Call of Duty. Ačkoliv Hirshberg uznává, že CoD má teď "tvrdou konkurenci", zároveň tvrdí, že se spíše soustředí na budování své vlastní značky, než aby se neustále ohlíželi, co a jak dělají ostatní.

"Pokud jste na první pozici, všichni po vás jdou," řekl Hirshberg. "Zní to banálně, ale je to tak. Soustředíme se na to, co je třeba udělat, abychom měli nejlepší možné hry a neohlížíme se příliš na to, co dělají ostatní."

Call of Duty má podle něj konkurenci každý rok, a že to pro ně nikdy nebylo jednoduché. "Je to jeden z žánrů, který má vůbec nejtvrdší konkurenci."

"Minulý rok naší konkurencí bylo Halo: Reach a Medal of Honor a teď je to třeba i Gears of War," začal překvapivě Eric Hirshberg vyjmenovávat hry, kterých se obávají.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (16)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna