Remedy: Alan Wake mohl vyjít dřív

Prý byla dobrá i pár let stará verze.

Ředitel Remedy Entertainment Matias Myllyrinne prozradil pro Eurogamer TV, že jejich Alan Wake mohl vyjít klidně už dřív. Však je také ve vývoji od roku 2005.

S tak dlouhým vývojem se ale neustále musely upravovat technologie, se kterými Remedy pracovalo. "Už na začátku jsme měli pár technologií, jejichž základy používáme dodnes," říká Myllyrinne. "Ale jinak jsme engine neustále vylepšovali. Když porovnáte naše první a poslední trailery, je vidět, jak moc jsme v technologii poskočili."

Dokonce přiznává, že hra už mohla být dávno na pultech a pořád by stála za to. "Jelikož na Alan Wake děláme od roku 2005, abych byl upřímný, klidně jsme hru mohli vydat už mnohem dříve a pořád by byla docela dobrá. My ale chceme vydat hru až v momentě, kdy máme skutečně co říct," vysvětlil ředitel Remedy. "Když už hráči dávají své peníze a na obalu je logo Remedy, chceme, aby to bylo označení kvality. Za své peníze dostanou filmový zážitek s kvalitním příběhem a kvalitními postavami. To je náš cíl."

Skoro to vypadá, že hra sice byla hotová už dřív, ale v Remedy nakonec nebyli spokojení s příběhem, který se pak možná následně přepracovával.

Alan Wake pro Xbox 360 by se měl začít prodávat na jaře 2010. Připravovat by se měla také PC verze, ale ta vyjde až později.

Reklama

Související obsah

Conarium pro konzole v únoru

Lovecraftovský horor.

Prý už se pracuje na remaku Resident Evil 3

+ další videa z dvojky, velikost.

Součástí Game Pass na Xboxu je Observer a Outlast

Také Dead Island: Riptide a Hello Neighbor.

Také na webu...

- komentáře (5)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna