Alana Wakea urychlí Umbra

Remedy koupilo akcelerující technologii.

Remedy Entertainment, tvůrci Maxe Paynea, kteří v současnosti pracují na dlouho očekávaném Alanu Wakeovi, nedávno oznámili, že zakoupili novou technologii od finské společnosti Umbra Software. Tato technologie označená prostě Umbra je používána k akceleraci grafiky.

Pracuje na principu, že urychleně renderuje jenom vyloženě to, co vidíte na obrazovce a o další věci se nestará. To vše stíhá v reálném čase, akceleruje průtok dat z GPU grafické karty a umí i spoustu dalších skopičin. Však také Umbru použilo Bioware v nadcházejícím Dragon Age: Origins, je implementována do Lord of the Rings Online nebo do EVE Online.

Lidé v Remedy říkají, že se už tolik nemusí starat o optimalizaci a tato technologie jim umožní rychleji pracovat a spíše se zabývat kreativní stránkou věci a vylepšovat vizuální styl. Takové urychlení práce je jistě k dobru, když projekt Alan Wake byl poprvé oznámen už před dlouhými čtyřmi lety.

Reklama

Související obsah

Conarium pro konzole v únoru

Lovecraftovský horor.

Prý už se pracuje na remaku Resident Evil 3

+ další videa z dvojky, velikost.

Součástí Game Pass na Xboxu je Observer a Outlast

Také Dead Island: Riptide a Hello Neighbor.

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna