Analytické firmy se řídí pravidlem, že pokud by nevyslovily svůj odhad odbytu Battlefieldu 3, bylo by to, jako by skoro neexistovaly. A tak každá musí povinně vystřelit od boku nějaké číslo, které se ve finále od toho skutečného bude na hony lišit, ale co už... hlavní je zviditelnění.

Naposledy takto koncem minulého týdne přišla firma Cowen & Company s věštbou, že BF3 se za první rok na trhu prodá 8 až 11 milionů kusů. Tedy že skončí na zhruba polovičních číslech Black Ops, které dosáhly na 20 milionů kusů.

Že se letošnímu Modern Warfare 3 bude dařit ještě lépe než loňskému dílu, potvrzují nedávné zprávy od šéfa řetězce GAME. Předobjednávky MW3 ve Velké Británii jsou prý výrazně vyšší, než vloni touto dobou měly Black Ops. Oproti tomu v České republice tomu bude podle různých indicií spíš naopak a větší zájem tu je o Battlefield 3, i díky práci EA Czech a naopak pasivitě domácího distributora Activision, společnosti ABC Data.

Reklama