Bethesda potvrzuje Fallout 4 na konzolích v 1080p a 30 FPS

Na PC pak nebude nic v grafice uzamčeno.

Bethesda na svém twitterovém účtu potvrdila, že Fallout 4 poběží na obou konzolích (PS4 a XOne) v nativním rozlišení 1920x1080 bodů (1080p) a při 30 snímcích za vteřinu. PC verze pak nebude mít framerate nijak uzamčený a dovolí využít i vyšších rozlišení, než poskytnou konzole.

Již dříve Bethesda taktéž ozřejmila, že počítá s podporou modů na PC a XOne, kde již má zřejmě předběžné schválení od Microsoftu. Nyní se snaží domluvit na tom samém i se Sony ohledně PS4. Prý stačí jen souhlas a podpora modů bude i na PlayStation 4. Bethesda ji každopádně sama blokovat nebude, jejím cílem je poskytnutí stejného zážitku na všech platfomrmách, kde Fallout 4 vyjde.

Podpora modů se ale nedostane do hry dříve, než v prvních měsících roku 2016, takže bude mít za hrou, jež má vyjít letošní listopad, několikaměsíční zpoždění. Přitom jízdní řád je následující: jako první se dostane na počítače, pak podpora modů vyjde na Xbox One a nakonec (zřejmě i kvůli zdržení domluvy se Sony) ji obdrží konzole z Japonska.

Připomínka hraní Fallout 4 z nedávné výstavy E3:

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (13)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna