BioWare: Nápady na Dragon Age 3 by byly
Jednou z výzev je multiplayer.
Zatímco zbytek BioWare řeí ve spolupráci s NVIDIÍ a AMD technické problémy, týkající se zejména ovladačů a DirectX 11 reimu v Dragon Age 2, hlavní designér Mike Laidlaw se vydal napospas po informacích lačných kolegů, aby v den vydání poskytl náleitou mediální podporu. Je to v tomto směru profík, kterého v hale EA na výstavách nejde potkat jinak ne v obleení kamer a světel.
"Dragon Age 2 otevřelo pro celou sérii mnohem více příleitostí ne závěr prvního dílu. Budoucí směřování série je dané a nápady by samozřejmě byly," odpověděl tvůrce z BioWare na dotaz Eurogameru ohledně moného vzniku Dragon Age 3. Ale jak dodal, pochopitelně ho nebudou oznamovat v den vydání dvojky a musíme si na potvrzení počkat.
Mike Laidlaw si na nic nehrál ani při dotazu na to, jestli by hlavním hrdinou Dragon Age 3 mohl být Hawke z druhého dílu: "Počítáme s ním hlavně jako s postavou, okolo které se budou točit přídavky a nová dobrodruství, která rozíří příběh Dragon Age 2." Nepřímo tak řekl, e hrdinou trojky bude někdo jiný.
Jedním ze směrů, kam by se série dala rozvíjet, je multiplayer. Podle BioWare by mohl těit ze změn provedených ve druhém dílu, jako je rychlejí průběh soubojů, protoe s prodlevami v jedničce by si moc nerozuměl.
"Směřování série je dané a nápady na trojku by byly"
Mike Laidlaw, hlavní designér
"Zároveň si uvědomujeme, e multiplayer představuje obrovskou výzvu po technické stránce. Pokud bychom se do něj někdy poutěli, musel by být zpracován opravdu kvalitně, jinak by bylo lepí ho vůbec nemít," uvaoval hlavní designér BioWare v rozhovoru s Eurogamerem. Multiplayer v Dragon Age je kadopádně běh na dlouhou trať, s ním moná čekají a na zkuenosti získané při tvorbě Star Wars: The Old Republic.
Více o Dragon Age 2, jeho PC verzi mohou ode dneka začít hrát i Evropané, v naí recenzi.
Reklama
- komentáře (20)
Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!