Blizzard překvapen ohlasy na Diablo III

Pirátství je prý vůbec ani nenapadlo!

Blizzard na to šel chytře, když dvě potenciální kontroverzní vlastnosti Diabla III oznámili v pondělí souběžně, díky čemuž byl požadavek na online připojení aspoň v zahraničí zcela zastíněn obchodováním předmětů za reálné peníze. Nyní možná učinil chybu, když se k tomuto tématu vrátil, protože jinak by na něj už všichni bývali zapomněli.

"Jsem docela překvapen, že v dnešní online době ještě vůbec někdo řeší věci okolo připojení a souvisejících požadavků," vyjádřil se technický viceprezident Robert Bridenbecker pro MTV Multiplayer. Po tolika letech s Battle.net a World of Warcraft mu připadá úplně přirozené, že se herní průmysl vydává směrem, že všechno je natrvalo připojené na servery, jako když visíte na Facebooku.

Ale není to náhodou obyčejná výmluva a nejde spíš o prostředek k boji proti pirátství, jak zaznělo i v našem podcastu? Zástupce Blizzardu to rezolutně popřel a - podržte se - dodal k tomu: "Když jsme přemýšleli o způsobu fungování připojení ve hře, otázka DRM nás, tuším, tehdy ani vůbec nenapadla."

Hlavním důvodem požadavku online připojení Diabla III je podle něj v první řadě zajištění hladké hratelnosti, aby byla ochráněna před různými hacky a cheaty. O ochranu před piráty prý nejde.

Reklama

Související obsah

Vychází rozšíření The Elder Scrolls Online: Greymoor

Sběratelská edice + startovní filmeček.

Nejvíce zpětně kompatibilní nextgen konzolí bude Xbox Series X, pyšní se Microsoft

S tisíci funkčními hrami v den vydání, včetně vylepšení.

Série Zaklínač má 50 milionů hráčů

Další milník + rekordní čtvrtletí.

Potvrzeno, že v Cyberpunk 2077 PC nebude DVD disk

Co tedy najdete v krabičce? A co konzolovky?

Také na webu...

- komentáře (21)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna