Blizzard se bojí, jak budou na WoW Pandaria reagovat hardcore hráči

Jak se líbí mnohaletým hráčům farmaření a domácí mazlíčci?

Hlavní designér World of Warcraft, Greg Street, se nechal slyšet, že má docela obavy, jak budou reagovat dlouholetí hráči WoW na novinky, které představují v novém datadisku Mists of Pandaria. Jako třeba na možnost farmaření a domácích mazlíčků.

"Bojím se toho, jak to přijmou. Po BlizzConu to vypadalo, jako by si všichni mysleli, že kašleme na naše hardcore hráče. Což vůbec neděláme," řekl designér pro Gamespy. "Ve World of Warcraft je pořád spousta násilí a smutku a smrti, nesnažíme se z něj udělat hloupost nebo přilákat ke hraní mladší hráče. Snažíme se jen nabídnout hráčům více možností."

Podle jeho slov musí nabídnout hráči variabilitu, nebo se začne nudit.

"Když se někdo připojí a řekne si, že už ho nebaví PvP souboje, na týden už vypotřeboval raidy, ale pořád chce hrát, tak může jít a pracovat na svých frakcích. Máme sedm frakcí a každé mají různé minihry, které můžete hrát."

Designér Dave Kosak k tomu dodává, že základ WoW se jen tak nezmění. "Nic zásadního se v nejbližší budoucnosti ve WoW měnit nebude. Když člověk hraje WoW, tak také žádné zásadnější změny nečeká."

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Dobré ráno s Eurogamerem - neděle, 23. února

Falešné zvěsti o Sony, využití Unrealu v Mandalorian, další milion na GeForce Now, plány tvůrců Shadow Warrior...

Hardwarový týdeník hráčů - 7/2020

RGB herní křeslo. Recenze pasty či top AOC monitor s top cenou.

Rogue Lords od tvůrců Styx ohlášeni

První info o tahovém RPG s přisluhovači pekla.

- komentáře (20)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna