Pamatujete na působivé zemětřesení z konce onoho dvanáctiminutového Fault Line videa? Tak právě toto zemětřesení by se mohlo objevit i v multiplayeru.

Podle vývojářů to je technicky proveditelné a nyní se řeší jen to, jestli by takové zemětřesení mělo v multiplayeru nějakou cenu či přidávalo k hratelnosti.

“Destrukci prostředí v multiplayeru pořád řešíme, ještě je příliš brzy na to, abych vám řekl jak to bude. Díky Frostbite 2 je technicky možné mít v multiplayeru zemětřesení. S Frostbitem si připadáme si jako malé děti v cukrárně - má tolik funkcí, o kterých jsme ani nevěděli, že bychom je někdy potřebovali a stále řešíme, jak je nejlépe využít,” řekl hlavní designér multiplayeru Lars Gustavsson v rozhovoru pro časopis PSM3, jak reportuje CVG.

Podle Gustavssona je tohle pro engine jenom začátek a jediná omezení jsou prý jen ta jejich kreativní, nikoliv technická. DICE se také netají tím, že nemají potřebu bezdůvodně inovovat jen proto, aby tam byly nějaké inovace za každou cenu.

Reklama