Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Bývalý vývojář z Pandemic promluvil

O správném a pak špatném rozhodnutí EA.

Na NeoGAF fóru se objevil zajímavý příspěvek, který by mohl zase o něco více poodkrýt nedávnou kauzu ve vztahu ke zrušení Pandemic studia, fungujícího pod křídly EA.

Pokud tedy přistoupíme na těžko ověřitelnou skutečnost, že výše naznačený přispěvovatel opravdu byl dlouholetým členem vývojářského týmu Pandemic a podílel se mj. na připravovaném projektu The Saboteur, lze ocitovat jeho rozhodně zajímavý názor. Ten je ve zkratce takový, že v EA nakonec udělali dobře, že s Pandemicem naložili tak, jak naložili.

Studio mělo totiž mít velice špatný management. Což se promítlo do celé řady nedobrých rozhodnutí, ať již ekonomických, či strategických. Mizerné plánování a další excesy pak zbytečně navýšily rozpočet a s ohledem na výslednou kvalitu produktů jako Mercenaries 2 či LOTR: Conquest byl aktuální krok EA zcela logický.

Nicméně nepříliš pozitivně se již tento člověk dívá na rozhodnutí EA vypustit hru The Saboteur v silném předvánočním období, což dle jeho mínění novou značku zabije. A to je prý chyba i z toho důvodu, že The Saboteur má být nejlepší hra, co v Pandemic dosud vznikla. Uvidíme dne 4. prosince, kdy The Saboteur vychází na platformách PC, PS3 a X360.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

The Saboteur

PS3, Xbox 360, PC

Related topics
About the Author
Comments