If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Capcom obhajuje nového Danta

"Chtěli jsme vyvolat diskusi."

Tu otázku si po nedávném oznámení DMC kladli téměř všichni fanoušci: proč se Capcom rozhodl přepracovat vzhled hlavního hrdiny Danta a narušit tak kontinuitu s předchozími čtyřmi díly série Devil May Cry?

Výkonný ředitel firmy Christian Svensson se to teď pokusil objasnit v rozhovoru s anglickým IGN a zda tomu uvěříte je samozřejmě jenom na vás: "Abych řekl pravdu, součástí naší strategie bylo vyvolat mezi fanoušky diskusi a dialog. Podle mě je díky tomu hra mnohem víc vidět, určitě víc, než kdyby v ní figuroval zase ten starý Dante."

Nový vzhled prý autoři hrdinovi nicméně nepřišili jenom proto, aby nakrkli fanoušky. "Původně jsme ho chtěli mít zrovna takového, jaký byl v předchozích hrách," tvrdí Svensson. "Ale [šéf produkce Capcomu] Keidži Inafune a [ředitel série Devil May Cry] Hideaki Icuno se ohradili a rozhodli, že Dante musí vypadat úplně jinak, že se máme víc odvázat a snažit se být tvůrčí."

Co myslíte, je to jen trochu nejapný pokus o vysvětlení ex-post, nebo Capcom skutečně mluví pravdu? A už jste si na nového Danta zvykli?

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

DMC Devil May Cry

PS3, Xbox 360, PC

Related topics
About the Author

Levis

Contributor

Comments