Možná strategie Assassin's Creed

Projekt od tvůrců World of Conflict?

V budoucnu se značka Assassin's Creed možná rozšíří i do jiných žánrů, než jen third-person akční adventura. Ubisoft totiž na svém oficiálním Twitteru oznámil, že jeho studio Massive Entertainment dává dohromady tým na nějaký nový projekt Assassin's Creed.

Massive jsou známí především díky sérii strategických her World in Conflict a na novém projektu budou dělat také Ubisoft Annecy, kteří jsou zodpovědní za multiplayer v aktuálním Assassin's Creed: Brotherhood.

Nevíme ale zatím, jestli se jedná o zbrusu novou hru (strategický spin-off?), strategický multiplayerový mód do zatím neoznámeného Assassin's Creed 3, nebo jen Ubisoft potřebuje více vývojářů, aby se třetí díl stihl včas. Pokud jde o zcela novou hru, nebude se to týkat oné již oznámené "velké Assassin's Creed hry pro příští rok" - informovali jsme vás zde. Na to je sestavování týmu a začátek prací příliš pozdě, aby se stihla plnohodnotná hra za necelý rok. Ale malá AC hra by se stihla a tu to nevylučuje.

Nečekaný primát Borderlands 3

Nejhledanější na...

Hardwarový týdeník hráčů - 38/2019

Alternativa pro Joy-Cony, vzdělávací podložky, Logitech myš nejen pro hráče.

- komentáře (7)