Co nahradí v BioShock: Infinite plasmidy?

Informace o vigorech a nostrumech.

Ačkoliv má BioShock: Infinite v názvu BioShock, je to spíše marketingový tah než že by měla nová hra od Kena Levina něco společného s původní sérií. Dokonce ani staré dobré plasmidy v Infinite nebudou. Místo nich je nahradí vigory a nostrumy.

"Jeden problém, který jsme v BioShocku měli s Eve je, že všechny plasmidy musely být zhruba stejně silné, protože všechny byly založeny na stejném substanci Eve," řekl Ken Levine pro MTV Multiplayer. Vigory, které mají plasmidy nahrazovat v Infinite, budou mít ale každý jinou sílu. Ty nejmocnější budou mít ovšem velmi omezený počet výbojů. Hráči také budou moct unést pouze omezené množství vigorů naráz.

"Budou se sbírat podobně jako zbraně v tradičních FPS a mají také omezený počet výbojů. Je to podobné, jako když se v Halo rozhodujete, kterou zbraň si vezmete s sebou."

Toniky z původního BioShocku zase v Infinite nahradí nostrumy. Existovat budou dva druhy: stabilní - koupíte si je a víte, jaké jsou jejich efekty; a náhodné - můžete si vybrat jeden nostrum z náhodného výběru.

BioShock: Infinite by mělo vyjít v roce 2012 na PC, PS3 a X360.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (4)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna