Crackdown 2

Dokážete potlačit revoltu v rozkládajícím se městě?

Máme tu podrobnosti o pokračování GTA klonu Crackdown, které má být celkově mnohem temnější. Po likvidaci gangů v prvním dílu Crackdown sice Agentura ovládla zdejší město Pacific City, ale jelikož nedokázala zastavit záhadnou zombie infekci, lidé se začali bouřit a následný ozbrojený puč ochromil její fungování. Do hry vstoupíte v okamžiku, kdy se Agentura opět staví na nohy a snaží se radikálně vyřešit nastalou krizi. A to opět ze svého sídla v moderním věžáku, které ukrývá taktéž garáže pro všechna vozidla Agentury.

V Crackdown 2 tak budete muset mj. potlačit revoltu ze strany civilistů, jejichž gang, inspirovaný tlupami z filmové série Mad Max, ponese název The Cell. Přičemž geneticky vylepšení příslušníci Agentury zde budou opět nahlíženi jako ti, co reprezentují tu správnou stranu. Ovšem vedle nedobře naložených civilistů se zde budou prohánět též nakažení mutanti, jejichž favorizovaným časem pro hledání obětí bude noc. Tyhle kreatury mají postupně sílit, takže jistě přijde vhod vylepšování pěti skillů vašeho hrdiny (mají být stejné, co v prvním díle) na základě používaných dovedností.

Hra má být mnohem detailnější (zůstává rozlišení 720p), ale přitom budou zachovány původní kreslené grafické obrysy. Architektura zůstane stejná, půjde o to samé město se známými ulicemi, byť některými dílčími změnami, třeba ve formě zničených domů. Ovšem v průběhu herního času se na zdejším místě má negativně projevovat postupující infekce, takže bude docházet k blíže nespecifikovanému rozkladu. A nově se mají objevit i podzemní lokace.

1
Obálka časopisu Game Informer

Dočkáte se variabilnějších zbraní (ultimátní UV brokovnice emitující světelný paprsek, magnetické granáty, rail gun) a nápadů, jako je kulometná věž umístěná na střechu autobusů či náklaďáků. Uvedené dojde plnohodnotného využití v co-op módu (jeden řídí, druhý střílí). Vyzbrojené přitom budou také vozy civilistů, jakkoliv má jít v jejich případě vesměs o identické typy aut. Vedle všech dřívějších agenturních dopravních prostředků k použití se dočkáte několika novinek, počítaje v to dokonce helikoptéru.

Podpůrná místa ve hře už nemají fungovat, o zbraně a munici však budete moci zažádat kdekoliv a kdykoliv. Potěší zmínka o preciznějším systému zaměřování. Stejně jako o nápaditějším a dynamičtějším soubojovém systému nablízko. A o odstranění repetetivních misí a zmenšení počtu střetů s bossy. Přitom má docházet k dynamickým situacím, kdy ve dne spatříte jednoho obyvatele, kterak se snaží něco prodat a v noci jej pak třeba načapáte, jak drancuje obchod. Pak je jasné, co ve dne prodává, takže je zákrok na místě.

Kompetitivní multiplayer pro 16 hráčů má nabídnout systém vývoje podobný tomu, který je k vidění v Call of Duty 4. Hráči zde mají shromažďovat a sbírat zbraně, propriety a různé bonusy a ve výsledku má jít o hodně zábavné povyražení.

Hra Crackdown 2 zatím nemá stanovené datum svého vydání. Jak je známo z dřívějška, vývojářem pokračování je sice začínající studio Ruffian Games, které ovšem založili někteří autoři jedničky, namísto původních tvůrců RealTime Worlds, pracujících nyní na podobném APB pro EA. Jelikož práva na značku Crackdown vlastní Microsoft, je jistotou, že hra zamíří opět jen na Xbox 360. Těšíte se?

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Zahájena beta Back 4 Blood

Jak na předčasný přístup?

10. srpna v šest večer proběhne vysílání Microsoftu o nezávislých hrách

Včetně oznámení od Rebellionu či Chump Squad, tvůrců The Artful Escape, Ollie Ollie World a Library of Ruina.

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna