Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Další Borderlands by měl být variabilnější

Pořád ale půjde o lootování.

Pokud se vám Borderlands zdál hodně repetitivní, tedy že se v té hře dělalo pořád dokola to samé, asi nemůžete očekávat od Borderlands 2 nějakou výraznější změnu. Přesto by mělo být i to lootování zábavnější.

"Borderlands je hra postavená na lootování. Je postavená na tom, že si vylepšujete svou postavu a získáváte nové vybavení," řekl designér Scott Kester. "Ve dvojce jsme se ale zaměřili pořádně na tvorbu zbraní, aby byly zajímavé a zábavné. A aby za každým rohem na hráče čekalo něco zajímavého a nového k sebrání."

Podle jeho slov se prostě snaží, aby prosté vylepšování svého vybavení a postavy hráče pohánělo neustále kupředu. "Zbraně jsou tentokrát mnohem lepší. Vypadají jinak a dělají i jiné věci. A také je jich víc k sebrání."

V jedničce bylo těžké rozlišit jednu zbraň od druhé, což si všichni v týmu uvědomili a tentokrát se to snaží napravit.

This article contained embedded media which can no longer be displayed.

Read this next