Dead Space mělo být kooperativní

Toho nápadu se autoři navíc pořád nevzdali.

Vloni si hororová akce Dead Space získala hráče i díky tomu, že je nechala bloudit mrtvou vesmírnou lodí zcela samotné. Jak se ale ukazuje, původně to tak vůbec být nemělo.

Šéf vývojářského týmu EA Redwood Shores (dnes se jmenují EA Visceral), tedy Glen Schofield, totiž nedávno prozradil, že původně hru plánovali jako kooperativní střílečku.

"Zhruba tři nebo čtyři měsíce jsme hru měli ve stádiu, kdy běžela a dala se hrát ve dvou lidech," prozradil Schofield v nedávném podcastu.

"Až pak jsme si uvědomili, že se příliš vzdalujeme singleplayerovému zaměření hry, a rozhodli jsme se kooperativní mód nakonec vynechat."

Ten bude ale shodou náhod přítomný i v Dead Space: Extraction, tedy wiičkové odnoži, kterou stejní autoři momentálně dokončují. A kdo ví, zda to ve dvou lidech přecejenom nezkusí i do druhého dílu?

Tak jako tak se nabízí otázka: dovedete si Dead Space představit jako dobrodružství sdílené ještě s dalším hráčem?

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (6)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna