Diablo III odmění za dohrání jinak

Pekelně těžká obtížnost.

Blizzard už přestalo bavit pouhé předvídatelné odemčení nové obtížnosti Nightmare to Hell po dokončení hry, jako se tomu stalo v minulých dílech Diabla. Pro trojku přišel i s novou odměnou pro "namaxované" hráče, aby se nenudili, zjistilo IGN. Podobně to plánují tvůrci Zaklínače do verze 2.0.

Na takzvané nastavení hry "Inferno" přejdou ti, kdo dosáhnou maximálního 60. levelu postavy. Od té chvíle budou nepřátelé na 61. levelu a nejen že vám způsobí větší zranění, ale také se budou rychleji pohybovat, budou tužší ke zdolání a rovněž agresivnější. Na vyšší obtížnosti navíc mají používat pestřejší paletu útoků.

Jednotlivé nastavení obtížnosti se v Diablu III budou lišit i unikátními sadami brnění, stejně tak obchodníci ve městech vám při volbě vyšší obtížnosti nabídnou předměty s nějakými unikátními vylepšeními i novým vzhledem. Cíl je zřejmý - zvýšit tím znovuhratelnost, aby hráči měli důvod, proč se ke hře po dohrání vracet a dokázala je i poté překvapit něčím novým.

Před pár hodiny byla de facto potvrzena konzolová verze Diabla III.

Reklama

Související obsah

Nečekaný primát Borderlands 3

Nejhledanější na...

Hardwarový týdeník hráčů - 38/2019

Alternativa pro Joy-Cony, vzdělávací podložky, Logitech myš nejen pro hráče.

Také na webu...

Nečekaný primát Borderlands 3

Nejhledanější na...

Hardwarový týdeník hráčů - 38/2019

Alternativa pro Joy-Cony, vzdělávací podložky, Logitech myš nejen pro hráče.

- komentáře (6)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna