Diablo III odmění za dohrání jinak

Pekelně těžká obtížnost.

Blizzard už přestalo bavit pouhé předvídatelné odemčení nové obtížnosti Nightmare to Hell po dokončení hry, jako se tomu stalo v minulých dílech Diabla. Pro trojku přišel i s novou odměnou pro "namaxované" hráče, aby se nenudili, zjistilo IGN. Podobně to plánují tvůrci Zaklínače do verze 2.0.

Na takzvané nastavení hry "Inferno" přejdou ti, kdo dosáhnou maximálního 60. levelu postavy. Od té chvíle budou nepřátelé na 61. levelu a nejen že vám způsobí větší zranění, ale také se budou rychleji pohybovat, budou tužší ke zdolání a rovněž agresivnější. Na vyšší obtížnosti navíc mají používat pestřejší paletu útoků.

Jednotlivé nastavení obtížnosti se v Diablu III budou lišit i unikátními sadami brnění, stejně tak obchodníci ve městech vám při volbě vyšší obtížnosti nabídnou předměty s nějakými unikátními vylepšeními i novým vzhledem. Cíl je zřejmý - zvýšit tím znovuhratelnost, aby hráči měli důvod, proč se ke hře po dohrání vracet a dokázala je i poté překvapit něčím novým.

Před pár hodiny byla de facto potvrzena konzolová verze Diabla III.

Reklama

Související obsah

Vychází rozšíření The Elder Scrolls Online: Greymoor

Sběratelská edice + startovní filmeček.

Nejvíce zpětně kompatibilní nextgen konzolí bude Xbox Series X, pyšní se Microsoft

S tisíci funkčními hrami v den vydání, včetně vylepšení.

Série Zaklínač má 50 milionů hráčů

Další milník + rekordní čtvrtletí.

Potvrzeno, že v Cyberpunk 2077 PC nebude DVD disk

Co tedy najdete v krabičce? A co konzolovky?

Také na webu...

- komentáře (6)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna