If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

EA chce změnit všechny své značky na "online vesmíry"

Jak si představují celodenní zážitek s FIFA i za pochodu?

EA se rozhodlo, že všechny své zavedené značky promění v "online vesmíry".

Šéf EA pro severní Evropu Keith Ramsdale to řekl na setkání s novináři. Prozradil, že transformovány mají být značky FIFA, Battlefield, Medal of Honor, Star Wars, The Sims a Need for Speed.

Ramsdale vysvětlil, že je o víc než obvyklé online hraní. Jde o to, že bude značky možné hrát na několika různých zařízeních, které všechny povedou k jednomu cíli a používat se bude jeden profil.

Za příklad ukázal FIFA. "Hráč ráno vstane, zahraje si online zápas na svém Xboxu, než jde do práce. V autobusu, na cestě do práce, si pak trénuje střílení na tabletu. Při obědě se podívá na vyměňování hráčů na PC. Po cestě domů se podívá na vybavení svých hráčů na smartphonu."

No, a jakmile večer zase zapne Xbox 360, budou tam zaznamenány všechny achievementy a upgrady, které odemkl v průběhu dne na dalších zařízeních.

Ramsdale říká, že tyto "online vesmíry" dovolují zákazníkům hrát, jak sami chtějí, kde chtějí a na čem chtějí.

"Všechny naše značky takto transformujeme."

Ostatně, hezkým příkladem podobného přístupu je Mass Effect. Na iPhonu jste mohli hrát v Mass Effect Datapadu jednoduchou strategickou hru, čímž jste si zvyšovali Readiness pro Galaxy at War (ne, že by vám ta Readiness nakonec vzhledem k finále ME3 k něčemu byla, ehm).

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Medal of Honor: Warfighter

PS3, Xbox 360, PC

Related topics
About the Author

Ales Harazim

Contributor

Comments