Neveřejné předváděčky (včetně té ze včerejška v Londýně, kde jsme měli zástupce) i oficiální videa z Battlefieldu 3 všem vzaly dech, předobjednávky se jen hrnou, a tak si šéf EA může dovolit utratit velké peníze za reklamní kampaň. Vyšťourala to americká pobočka Eurogameru.

"Při přímém soupeření Call of Duty a Battlefieldu 3, které připomene bitvu titánů nebo souboj Google s Microsoftem, bude letos na podzim utraceno několik stovek milionů dolarů za marketing," prohlásil John Riccitello na konferenci Ad Age pro lidi z reklamní branže. Nutno dodat, že do této kolonky se obvykle nepočítají jen finance na reklamu např. v médiích, ale i náklady na výrobu trailerů nebo konání prezentací.

Šéf EA také řekl, že Battlefield 3 je od úplného začátku navržen tak, aby překonal zatím ještě neoznámený díl série Call of Duty. A je skálopevně přesvědčen, že BF3 bude lepším produktem, jak jinak. Analytici jako Michael Pachter ovšem jeho názor nesdílí, podle něj BF3 letos nemá šanci vyšachovat Call of Duty stejně, jako se to nepovedlo poslednímu Medal of Honor.

Reklama