Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

EA radí "ubohým" Black Ops 2, ať si odpočinou

Začíná další kolo střílení do konkurenta.

Jistě si vybavujete loňský rok, kdy se marketingoví pracovníci EA snažili přiživit BF3 na slávě Modern Warfare 3 tím, že si ho často brali do úst. Teď, krátce po představení Black Ops 2, začíná po půlročním klidu zbraní vše nanovo.

"Ubohé Black Ops 2, vypadáš unaveně, mělo by sis vzít rok pauzu a odpočinout si," nebral si včera po shlédnutí traileru žádné servítky globální produktový manažer EA Kevin O'Leary, kteří připravují konkurenční Medal of Honor: Warfighter.

Jestli ho za tento výrok nadřízený z EA pochválil, když úplně to samé se dá říct o každoročních pokračováních od EA typu Need for Speed a nebýt přitom daleko do pravdy, není známo. Tweet každopádně i přes noc vydržel na svém místě ani nepřišlo nějaké vysvětlující ujasnění od PR manažera.

Někdo může namítnout, že šlo pouze o soukromý účet zaměstnance EA a nikoli o oficiální stanovisko celé firmy, ale tady záleží na úhlu pohledu. Ronaldo také reprezentuje Real Madrid, i když odejde z trávníku do šaten. A pokud by ztropil nějakou lumpárnu na diskotéce, určitě by za to dostal od klubu pokutu, protože by tím poškodil pověst celého Realu. Ve většině velkých korporací obvykle existují přísné interní směrnice, co vysoko postavení zaměstnanci smí veřejně prohlašovat a co už ne, protože když se daný komentář týká oboru, v němž dotyčný pracuje na vedoucí pozici, všeobecně to logicky bývá považováno za vyjádření nebo názor firmy (jeho zaměstnavatele), což smí činit jen pověření pracovníci (ředitel, PR, producent atd.).

Read this next