8. podcast: Forza, Rage a šéf Score

Jak se liší papírák od webů, další Xbox, port Crysis...

U osmého podcastu českého EG aplikujeme stejný přístup jako minule - tedy delší a minimálně stříhané povídání, jako když se sejdete s kamarády od her v hospodě a nebojíte se občas odbočit do jiných témat. Tentokrát bylo příležitostí pro odbočky více než jindy a to díky hostovi, kterého jste zatím ještě neslyšeli. Naše pozvání přijal šéfredaktor časopisu Score, Lukáš Bašta, který tak doplnil tradiční redakční sestavu Adama Homolu, Aleše Harazima a Michala Jonáše, který tento díl odmoderoval.

Nejprve se osazenstvo vrhlo na aktuální závodní pecku Forza Motorsport 4 (01:18), kterou Michal testoval skutečně důkladně. Je lepší než Gran Turismo 5? Dozvíte se také, jak se hraje s novým, svérázně vypadajícím volantem od Microsoftu, nebo jak (ne)funguje prohlížení aut a snímání hlavy Kinectem.

Další velkou hrou, která přišla na přetřes, bylo kontroverzní Rage od id Software (10:30). Sice vypadá pěkně, ale má problémy. Proč? Co je a co není vlastnost enginu? Oproti Rage příjemně potěšilo vydání konverze prvního Crysis pro konzole (20:22). Rozebrali jsme, v čem se liší od původního Crysis, proč to vlastně není totožný port 1:1 a proč to vlastně najednou jde, když Crytek roky říkal, že na něj konzole jednoduše nestačí. Od Crysis si pak Michal rychle odskočil na příjemnou, ale obtížnou arkádu Renegade Ops (22:20).

Z her jsme se pak přesunuli na zvěsti o novém Xboxu a další generaci konzolí obecně (28:29). Co všechno asi tak budou umět a která pokračování současných sérií se náhle přesunula pro další generaci? V tomto segmentu se také nachází vtipná sonda do krkolomné výslovnosti anglických názvů cizojazyčnými novináři či vývojáři :)

Pak jsme konečně pořádně využili Lukáše Bašty (40:45), kterého jsme se ptali na všechno možné i nemožné - od prodejnosti Score, přípravy článků pro papírový časopis, shánění a efektu plných her, přes systém hodnocení nejen ve Score, recenze, exkluzivity pro papíráky, připravovaný web Score, čtenářské recenze, až po vtipné historky ze starých Invexů. Dozvíte se také, jak se Lukáš (tričko s Driverem) vlastně dostal na pozici šéfredaktora a vůbec k psaní o hrách.

1

V závěr podcastu se už jen stručně probraly novinky, jako smrt Steva Jobse (01:35:48) a proč nakonec nebude Red Dead Redemption na PC (01:41:35). Na konec pak nechybí ani soutěž o F1 2011 pro PC či řádně peprné vystřižené kousky.

Minulé podcasty: 7. díl (Gears of War 3, beta Diablo III, OnLive, Battlefield 3, zbohatnutí na hrách), 6. díl (kdo jsou čeští hráči, embarga a shánění her, mobilní aplikace EG, hodně dotazů), 5. díl (Resistance 3, série Uncharted, Bodycount, Dead Island), 4. díl (dojmy a zážitky po návratu z Gamescomu), 3. díl (Limbo, Driver, přípravy na Gamescom, prodejnost časopisů), 2. díl (Free2Play, zlevnění 3DS, digitální distribuce), 1. díl (nový design, SWToR předobjednávky, Duke Nukem Forever, ceny her, Diablo 3 DRM).

Reklama

Přeskočit na komentáře (24)

O autorovi

Adam Homola

Adam Homola

Redaktor

Související obsah

Také na webu...

DOJMY z rozehrání The Dark Pictures: Man of Medan

Jak se hraje interaktivní film na lodi?

Henry Cavill ze seriálu nahradil Geralta ve hře

Neoficiální modifikace Zaklínače 3 dle Netflixu.

- komentáře (24)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna