Fotoseriál z pozdější fáze Star Wars The Old Republic

Na návštěvě rozličných planet již s vyvinutou postavou.

Nejnovější onlinovka Star Wars: The Old Republic slaví úspěchy snad na všech frontách a nedávný obsahový patch 1.1 její slibný rozjezd jen potvrdil. Na Eurogameru jsme ji už rozpitvali skrz naskrz ze všech možných úhlů, počínaje recenzí, přes rozhovor s producentem a videodojmy, až po tipy či nálož tématických článků, naposledy o finanční stránce věci. Nyní jsme připravili již druhý fotoseriál, které vám více přiblíží pozdější fázi hry s postavou vyvinutou na 20.-40. levelu z celkových 50.

01
Úvodní část hry končí získáním vlastní lodi a teprve na její palubě začíná ta pravá zábava. Závěr prologu je prvním velkým milníkem v příběhu vaší postavy a okamžikem, kdy se vám otevře celý vesmír. A s ním i mise, jež v něm můžete plnit.
02
Na palubě lodi se můžete vydávat do mnoha vesmírných bojů, jež plně otestují vaši přesnost a postřeh. Na rozdíl od zbytku hry je ale tato část víceméně oddechová. Své plavidlo však můžete využít i k návštěvě jedné ze sedmnácti dostupných planet v galaxii.
03
Největší planetou ve hře je nejspíš Balmorra. Pokaždé, když tu splníte klubko questů, se vám totiž zpřístupňují nové a nové lokace, skoro donekonečna. Zde rebelové rekrutují své armády a masivní kanóny střílí na kilometry daleko. V jedné části pak zažijete i bitvu s brouky ne nepodobnou filmu Hvězdná pěchota.
04
Nar Shaddaa je měsíc planety Hutta, jehož povrch pokrývá obří velkoměsto osvětlené neony. Je i první oblastí, kde je umožněno PvP a i při běžném plnění úkolů si tak musíte dávat pozor, aby vás nepotkala skupinka znepřátelených jediů (nebo naopak).
05
Tatooine je obrovskou písečnou planetou, kterou jistě znáte ze čtvrté epizody filmů. Život vám na ní znepříjemňují hlavně pouštní lidé a malí jawové. Teprve na těchto žlutých dunách naplno oceníte i svůj vlastní speeder (dostupný na levelu 25), bez něho byste po téměř nekonečné poušti bloumali celé hodiny.
06
Když jsem se poprvé dostal na Alderaan, připadal jsem si, jak ve Skyrimu - zdejší krajina je této severské zemi podobná asi nejvíce (a to jsem si říkal, že dřívější narážka na prostřelené koleno na Huttě byla jen náhoda, pche!). Ocitnete se tu tváří v tvář konfliktu dvou znepřátelených stran - rodů Organa a Thul.
07
Hoth je zimní planetou, která se v průběhu své existence stala následkem masivních bitev hřbitovem republikových i imperiálních lodí. Ukrývá se tu tedy spousta vzácné technologie a o tu se bojuje i nyní.
08
Quesh je zamořená industriální planeta, kde je zplodin a mutantů snad ještě víc, než na samotné Huttě. Je tu ale plno podzemních komplexů či vzácných zdrojů a stačí, když zájem projeví obě strany konfliktu a už je oheň na střeše.
09
Během svých cest narazíte na mnohé zajímavosti. Datacrony jsou prastaré artefakty s dávno zapomenutými vědomostmi rozházené všemožně po světě. Poskytují bonusové vylepšení vlastností a většinou se nachází mimo příběhovou linii, často na nedostupných místech. Jde to až tak daleko, že na lodi Ziost v imperiální flotile můžete najít muzeum, kde je skryt jeden, co přidává +10 ke všem vlastnostem. Ale k jeho získání je potřeba spolupráce celé družinky, která musí vyřešit sérii logických hádanek.
10
Podobně jako Mass Effect si i The Old Republic v jedné sérii úkolů zahrává s myšlenkou přeměny lidí na vraždící stroje. A podobně zdařilých questů je tu spousta.
11
Při jedné misi za svého agenta jsem se třeba musel elektronicky zamaskovat za droida, to abych dokonale zmátl své okolí. Změna je holt život.
12
Finance získané plněním úkolů se dají utrácet třeba na aukcích. Dá se tam pořídit například takovýhle pěkný respirátor. Anebo si jej můžete vyrobit klidně i sami, volba je jen na vás.
13
Vaši společníci jsou nejen užitečnou silou v boji, ale i zásobárnou levné pracovní síly pro craftování. Můžete si s nimi ale i povídat a s některými si užijete i nějakou tu romanci - tohle je například Ashara, togruta, kterou najmete při plnění úkolů za sithského inkvizitora.
14
Podobné milostné úlety jsou vám však umožněny i při plnění běžných misí, to když se před odpovědí v rozhovoru objeví možnost flirtu. Těžko říct, které povolání je na tom v oblasti vztahů nejlépe, ale se svým agentem už mám na kontě pěkných pár úspěchů.
15
U sithů, kteří se přikloní na temnou stranu síly, se po nějaké době vyskytnou známky plesnivosti - neúprosně se na nich totiž začne podepisovat síla a čím víc špatných skutků provedou, tím tmavší odstín pleti to na nich zanechá.
16
A tady je konečně hlavní záporák Darth Malgus v celé své ošklivosti. Prostřednictvím komunikačních hologramů vám po celou hru zadává nejrůznější úkoly, převážně ve flashpointech a operacích. Později ho potkáte i osobně.
17
Nejhranějším flashpointem za temnou stranu je překvapivě hned první z nich, Black Talon. Je to jednak díky množství rozhovorů a voleb a druhak kvůli pěkným bonusům v podobě socialních a light/dark side bodů. Za sociální body se pak dají koupit například takovéhle oblečky, které měla Leia v původní trilogii.
18
Ta pravá bojová vřava - blastery střílejí, efekty létají a nestvůry jdou nesmlouvavě k zemi. Jo, kéž by to vždycky bylo takhle jednoduché!
19
Některé boje jsou jednodušší a jiné těžší. Teprve flashpointy jsou ale tou pravou výzvou a tehdy už se mnohdy bez dobré strategie neobejdete (každý větší boss má navíc svou vlastní specialitku). Takže - healer a ranged dps dozadu, ostatní pěkně nablízko a jedem. LFM tank needed!
20
Čisté PvP je ve hře také a konkrétně tohle je oblast, kde probíhá mezigalaktický sport nazvaný Huttball. S ostatními hráči si ale můžete zabojovat i v civilní válce na Alderaanu a při dobývání vesmírné lodi Voidstar.
21
Všechny mise jsou samozřejmě provázány příběhem. Tohle je například závěrečné shromáždění flashpointu Boarding Party a úvod do další části nazvané Foundry. Podobné, plně dabované scény tu však najdete doslova na každém kroku a kvalitou si tyto filmečky vůbec nezadají s posledními díly série Dragon Age a Mass Effect. Stačí jen chvilka a The Old Republic vás rozmlsá natolik, že už v onlinovkách nebudete chtít jinak.

Eurogamer dále k SWTOR připravuje: rozhovor s šéfy největších českých guild, 3. část tipů pro hraní nebo komentované video z pozdější fáze hry.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (10)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna