Gran Turismo 5 padá pod 60fps

Tvůrce prosí o odpuštění.

Věčně vyvíjená a nekonečně upravovaná hra Gran Turismo 5 nebude ani přes poslední odklad taková, jakou si ji Kazunori Yamauchi vysnil. Ten totiž nyní přiznává, že jsou ve hře místa, kdy počet snímků za vteřinu spadne pod magickou hranici 60.

Udržet snímky za vteřinu nad hranicí 60 byl podle Yamauchiho jeden z největších problémů při vývoji: „Naši inženýři si stěžovali každý den: Nestačí snad, že to jede v 1080p? Musí to ještě jet v 60fps? Já si ale myslím, že 60 snímků za vteřinu je velmi důležitých, takže pracujeme na tom, abychom to ještě zdokonalili. Mohou tam být chvilky, kdy za určitých specifických podmínek – obzvláště s počasím – spadnou snímky za vteřinu pod 60. A v tom případě vás prosím o odpuštění!"

Yamauchi je ale naštěstí trochu konkrétnější, takže víme alespoň přibližně, v jakých situacích spadnou snímky za vteřinu dolů:

„Pokud jste na startu až to poslední šestnácté auto a všem patnácti autům před vámi stříká od kol voda, nemusí hra jet v takovýto moment v 60 snímcích za vteřinu."

Otázkou je, jestli se snímky propadnou z 60 na 55, nebo na nižší hodnoty, kdy by hra mohla být trhaná. To už Yamauchi neprozradil a my to zjistíme snad ještě letos.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (20)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna