Halo: Reach je hotovo z nějakých 70%

Z konzole vytáhne maximum jejího výkonu. 

Lidé Bungie v interview pro britský magazín EDGE uvedli, že jimi připravovaná X360 střílečka je hotová z nějakých 70%. A že co se týče příběhové části, bude něco jako Titanic, s katastrofickým scénářem a s velkými ztrátami na lidských životech. Můžete se těšit na temný příběh a řadu údajně hodně velkých překvapení - během kampaně!

Také máte očekávat enormní herní rozlohu, díky níž nebude nijak neobvyklé, že v rámci co-op snažení budete od sebe vzdáleni na hodně velkou vzdálenost. Pročež jistě přijdou vhod dopravní prostředky, kde má být vedle zcela nových typů pamatováno i na klasické přemisťovadlo - Mongoose. Rychlý džíp určený pro dva pasažéry.

Dočkáte se též režimu nočního vidění z Halo 3: ODST, režimu tichého zabíjení nepřátel ze zálohy (Murder Mode) a zcela přepracovaného enginu a s tím souvisejícího ujištění tvůrců, že Halo: Reach bude z hardwaru konzole ždímat příslovečné maximum! Koncem roku se budeme moci všichni přesvědčit, co je na tomhle tvrzení pravdy.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (3)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna