Husitské RPG od Warhorse bude pohánět CryEngine 3

Prý nejlépe vyhovuje potřebám studia.

Připravované RPG z dob husitských válek od Warhorse Studios, které v loňském roce založil scénárista Mafia a Mafia II, Daniel Vávra společně s Martinen Klímou, bude pohánět CryEngine 3 vyvinutý německou firmou Crytek, podobně jako třeba loňské Crysis 2 nebo chystané tituly Homefront 2 či Snper: Ghost Warrior 2.

"Crytek a Warhorse Studios s potěšením oznamují uzavření licenční smlouvy pro vývoj hry na enginu CryEngine 3," píše se v aktuální tiskové zprávě.

1

Výkonný producent Warhorse Studios Martin Klíma k tomu dodal: "Zvážili jsme všechny hlavní technologie a nejlépe naším potřebám vyhovuje CryEngine 3. Jsme přesvědčeni, že nám tento engine umožní vyvinout hru podle našich představ."

"Tým Warhorse Studios je složen z odborníků a veteránů, kteří pracovali na mnoha AAA titulech, jako je Mafia a Operation Flashpoint. Jsme nadšeni, že si pro své inovativní RPG vybrali právě CryENGINE 3, které jim pomůže dosáhnout této vize a těšíme se společnou spolupráci," řekl Carl Jones, obchodní ředitel z Cryteku.

Hra s otevřeným světem by podle zatím nepotvrzených spekulací měla být až pro novou generaci konzolí a vyjít někdy v roce 2015.

Jak by mohlo vypadat nové RPG na CryEngine?

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (13)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna