Jak bude vypadat Bioshock 2 online?

Příběh multiplayeru, módy, možnosti.

Není příliš her, které by se u multiplayeru zabývaly nějakým příběhem. Bioshock 2 bude jako v hodně dalších věcech výjimka. I multiplayer bude mít příběh, který se bude odehrávat ještě před pádem města Rapture a bude o občanské válce mezi následovníky Franka Fontainea a Andrewa Ryana. V praxi to znamená, že se vrhnete jako produktový tester výrobce plasmidu a tonicu do boje a za zabití budete sbírat ADAM (ovšem nejen za zabití nepřátel, třeba i za to, když budete dobře asistovat spoluhráči). Čím víc ho nasbíráte, tím vám porostou zkušenosti až do 20. levelu. Po dosažení jednotlivých levelů navíc můžete jít do svých ubikací a od svého zaměstnavatele Sinclair Solutions dostanete nějaké zprávy, které mají vyplňovat černé díry v příběhu. Geniální věc, která by mohla k multiplayeru přinutit i čistě singeplayerové hráče, kteří jednoduše chtějí znát celý příběh Rapture.

Multiplayerová hra bude využívat zhruba stejné možnosti jako singleplayerová kampaň (část z Bioshock 1 a část z Bioshock 2), včetně všech plasmidů a vylepšení vaší postavy, ale bude mít samozřejmě i několik věcí navíc. Například schopnosti klást pasti na zem ¬- třeba skákací, kterou můžete využít k tomu, abyste se dostali do vyšších pater, ale když na ně vstoupí nepřítel, dostane pořádnou dělu do hlavu o strop.

Co se týče různých módů, ve hře bude samozřejmě deathmatch, týmový deathmatch a ještě jeden týmový mód, o kterém tvůrci multiplayeru zatím nemohli mluvit. Jednotlivé levely multiplayeru budou vycházet z designu města Rapture z prvního dílu, akorát budou přizpůsobeny pro hru pro více hráčů. Fanoušci se mohou těšit v multiplayeru také na návrat Big Daddyho, za kterého budete moct i hrát, ale pouze do té doby, než vás zabijí. Víc informací zatím vývojáři ohledně Daddyho sdělit nechtěli. Více u kolegů na britském Eurogameru, kteří vedle preview and interview s tvůrci nabízejí také exkluzivní tři obrázky právě z multiplayeru.

Reklama

Související obsah

Oficiálně: God of War PC je realitou

Právě se stalo - detaily, obrázky, trailer, termín.

O frakcích ze Starfield

Nový deníček s artworky.

Také na webu...

- komentáře (3)