Průběh soubojů v Dragon Age 2
Mají se dost podobat Mass Effectu 2.
Lidé se děsí toho, e se z typicky strategické RPG Dragon Age stane spíe akční hra. Podle prvních ohlasů z Xbox 360 verze hry, která byla k dispozici na Comic Conu, to tak skutečně vypadá.
Jak se toti zdá, v Bioware udělali souboje mnohem spí akčnějí, ale taktické pasáe úplně nevypustili. Otázkou je, jaký bude rozdíl mezi PC a konzolovými verzemi, ale zatím měli lidé monost vidět hru pouze na X360.
Tam máte jako hlavní postava tři základní druhy útoku namapované na tlačítka X, Y a B. Klasické seknutí mečem je na X, píchnutí na Y a vihnutí, které je schopno zranit více nepřátel, je na tlačítku B. Při přidrení pravé páčky pak dostanete dalí monosti útoků, take jich je dohromady celkem est. Pokadé, kdy jeden z útoků pouijete, musíte nějakou dobu počkat, a se vám nabije, take nemůete zběsile mačkat pouze X a prosekat se nepřáteli jako ve hrách typu God of War.
Pokud neovládáte své členy party, chovají se podle AI. Můete ale usměrňovat jejich útoky a kouzla podobně, jako je tomu v Mass Effect 2. Levou páčkou máte monost zapauzovat souboj a udělat vekerá vae taktická rozhodnutí - členy party přemístit, říct jim, na koho mají zaútočit a podobně.
Na Comic Conu měli také lidé monost vidět nový způsob konverzací. Tentokrát u máte na výběr pouze tři monosti reakcí, které se dělí na "dobré", "vtipné" a "zlé" - kadá je reprezentována ikonkou, co nám troku připomíná dialogový systém v Alpha Protocol.
Z Mass Effectu 2 je také převzané přeruování cutscén - zatímco v ME2 jste si volili Renegade nebo Paragon akce, zde například můete cutscénu přeruit tím, e vy nebo někdo z vaí party zaútočí na přibliujícího se nepřítele.
Dalí zajímavostí je, e hned v úvodní animaci Dragon Age 2 je zopakován příběh jedničky pro ty, kteří ji nehráli. A úvodní demo u má poloku Downloadable Content, ale s tím se dalo tak nějak automaticky počítat.
Reklama
- komentáře (23)
Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!