Jako alpha měl God of War 3 víc obsahu

Vyhodil se třeba Argus se sto očima.

Stig Asmussen prozradil, že když byla hra God of War 3 ve fázi alpha, měla mnohem víc obsahu, než jak vypadá výsledek.

V rozhovoru pro Destructoid prozradil, že před vydáním se toho muselo hodně ze hry nakonec vyházet. "Během Alpha verze byla hra až příliš velká. Neměla to správné tempo. Museli jsme pár věcí vyhodit, zejména z toho důvodu, abychom si byli jistí, že po celou dobu udržujeme stejně vysokou kvalitu hry."

Do finální hry se nedostaly nějaké extra oblasti a dokonce kompletní levely s bossy.

"Měli jsme jednu potvoru nazvanou Argus, která měla sto očí a zničit šla pouze při použití hlavy Heliose," řekl Asmussen. "Museli jste ho tak přinutit zavřít všechny ty oči, což ho oslepilo. Jinak byste ho nebyli schopní porazit. Zběsile na vás potom slepě útočil a to byla vaše jediná příležitost. Byla to velká zábava."

"Argus bylo jedno z tajemství, které šlo odhalit hlavou Heliose. Prostě jste chodili, používali hlavu a ta vám odkrývala dosud skryté oblasti. Mělo jich být ještě tak čtyři nebo pět. V jedné z těch místností by na vás čekala osamocená bedna, vy byste se přiblížili a v tom by na vás skočil Argus a vy byste s ním museli bojovat."

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (2)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna