Jak se zdá, Activision se příliš konkurence nebojí. Věří ve značku Call of Duty a Bobby Kotick, šéf Activisionu, si do konkurence v podobě Battlefield 3 trošku rýpl.

V rozhovoru pro televizní stanici CNBC řekl: "Zatím jsem viděl Battlefield 3 pouze na PC. Neviděl jsem tu hru na konzoli, na které se zaměřujeme. Pokud je to hra jen na PC, tak jak to vypadá dneska, budou mít hodně malý okruh zákazníků."

Ne, že by Bobby Kotick nevěděl, že Battlefield 3 vyjde také na konzole, ale musel si najít něco, do čeho tít. Na druhou stranu, není jediný, kdo si stěžuje, že nikdo ještě neviděl Battlefield 3 jinak než na osobním počítači.

Navíc, když mluví o "hodně malém okruhu zákazníků na PC", asi zapomíná, že Activision má obrovskou spoustu peněz z World of Warcraft.

Konkurence se ale podle svých slov nebojí. "Produkt, který hodláme vydat, Modern Warfare 3, je výsledkem obrovského množství výzkumů zákazníků a vycházíme z toho, co chtějí desítky milionů lidí v další hře vidět a mít." Velice spokojení jsou už s předobjednávkami, které jsou už teď větší než u rekordního Black Ops.

"Každé naše pokračování bylo úspěšnější než hra předtím a to s velkým náskokem. Zájem o Modern Warfare 3 je něco, co jsme ještě neviděli. Když se díváme na předobjednávky, na počet lidí, kteří se chtějí účastnit beta testu nebo kolikrát je Modern Warfare hledáno na Google, jsou to čísla, která nemají obdoby."

Reklama