L.A. Noire video o technologii obličejů

Z mimiky tváře poznáte, jestli někdo lže.

Rockstar investovali spoustu peněz do technologie, díky které nám ve hře L.A. Noire přinesou animace obličejů na takové úrovni, jakou jsme zatím nikde jinde neviděli. Však také podle výrazů postav máte poznat, zda vám lžou nebo něco skrývají, takže to, jak detailní bude taková mimika, je pro samotné hraní opravdu důležité.

V posledním vývojářském deníčku, kde je i několik dosud nezveřejněných záběrů z hraní, právě tuto technologii představují a sami se podívejte, jak úžasně postavy vypadají.

Technologii, kterou vyvinuli, nazývají MotionScan. "Je to vlastně konstantní záběr kamery zblízka na herce. Ale záběr zblízka ze všech 360 stupňů," říká ve videu Keith Szarabjaka.

Herci musí nejenže přehrát scény v klasických oblecích zachycujících jejich pohyb, ale potom ještě zvlášť musí odříkat dialogy s důrazem na mimiku ve tváři. Obličej herce obklopuje celkem 32 kamer s vysokým rozlišením, které ho snímají a všechno, co se děje na jeho obličeji, přenášejí do počítače.

Sami se podívejte na video. Vypadá to opravdu úžasně, HD verze zde.

Vývojářský deník o motion capture

Reklama

Související obsah

Švindlovali EA s počtem hráčů Battlefield 2042?

Tvrdí to insider + srovnání s čísly Deep Rock Galactic.

Poprvé letmo ukázány old-gen verze Dying Light 2 a co-op

+ nadšené citace redaktorů po novinářské předváděčce.

Ultraširoký trailer k dnešnímu uvedení God of War PC

Ale pozor + o složitém zprovoznění režimu.

Také na webu...

Švindlovali EA s počtem hráčů Battlefield 2042?

Tvrdí to insider + srovnání s čísly Deep Rock Galactic.

Poprvé letmo ukázány old-gen verze Dying Light 2 a co-op

+ nadšené citace redaktorů po novinářské předváděčce.

Diablo Immortal má přinést debut herní třídy Blood Knight

Někdo ji vyhrabal v čínském klientovi mobilní odnože.

- komentáře (27)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna