L.A. Noire studio se definitivně rozpadá

Prodávají své značky, propouští.

Už dříve se spekulovalo o tom, že australský vývojářský Team Bondi, který stojí za vynikajícím L.A. Noire, je na pokraji krachu. Jak se ukazuje, skutečně tomu tak bude. Team Bondi totiž prodali všechny své herní značky a majetek společnosti Kennedy Miller Mitchell. KMM je multimediální studio, které vlastní George Miller, tvůrce filmové série Šílený Max. Pracují na animovaných filmech, na hraných filmech a také na videohrách.

KMM tedy nekoupilo Team Bondi, jak se spekulovalo dříve, ale pouze odkoupili jejich značky a nabídli zaměstnancům Team Bondi dvě možnosti - buďto budou pracovat pro KMM, nebo dostanou odstupné a budou bez práce.

KMM v současnosti pracuje na animovaném filmu Happy Feet 2 a také na novém filmovém zpracování Šíleného Maxe, ke kterému vzniká také videohra. Šéfem studia je Cory Barlog, režisér God of War 2.

O sérii L.A. Noire se bát nemusíte, protože tu Team Bondi nevlastnilo. Majitelem této série je Rockstar, kterému tak zůstává. Team Bondi byla v podstatě pouze námezdní síla, což vlastně znamená, že i když má hra úspěch - prodalo se jí podle včerejších informací už 4 miliony kusů - samotný Team Bondi z toho příliš nemá. Stejně tak Team Bondi nevlastní technologii, díky které se L.A. Noire tak proslavil - tedy přenesení tváří herců na postavy ve hře. Společnost Depth Analysis je majitelem této technologie.

Zajímavé také je, že z Team Bondi odešla spousta lidí právě do KMM kvůli špatným pracovním podmínkám v Team Bondi. Když se ukázalo, že šéf Team Bondi komunikuje s KMM, několik zaměstnanců, kteří se takto přesunuli, byli z toho poměrně nervózní.

Rozpad studia ještě nebyl oznámen oficiálně, ale dle australských zákonů na to mají 28 dní, takže si nejspíš ještě měsíc počkáme na tiskovou zprávu.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (1)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna