Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Infinite nemělo být Bioshockem

Ale nakonec tak hru pojmenovali.

Ačkoliv se novinka od Irrational Games jmenuje Bioshock: Infinite, Ken Levine přiznal, že původně neměla být třetím dílem této série. Spíš ji vnímali jako úplně novou hru. Dle jeho slov by to měl být čerstvý začátek a hra se nebude příliš ohlížet za svými předchůdci, přesto s nimi má společných řadu prvků.

"O Infinite jsme nikdy nepřemýšleli jako o Bioshock 3, jako o pokračování Bioshock 2. Zároveň je to ale hra, která rozhodně patří do stejného ranku. Jako lidé, kteří tu sérii vytvořili, se na ten svět dokážeme dívat i jinak," řekl pro server VG247.

"Proč je to Bioshock hra? Je zasazena do světa, který je šílený a fantaskní, ale stále má základy v lidské realitě a v lidských zkušenostech. Vypadá, jakoby mohlo jít o skutečné místo. Další věcí je, že opět máte soubor různých schopností, takže se můžete sami rozhodnout, jakým způsobem hru budete hrát."

"Tohle podle nás dělá Bioshock hrou. Všechno ostatní - jako lokace, Big Daddies, Little Sisters, všechny tyhle věci, které se zdají být důležité - to je v hierarchii toho, co jsem zmínil, až dole. Nikdy ten svět nebyl konkrétně o Rapture. Je to o určité dynamice, kterou chceme nadále prozkoumávat."

"Navíc kdybychom udělali něco takového a nejmenovalo se to Bioshock, lidé by se nás začali ptát, proč to sakra není Bioshock? Pocit z toho totiž budete mít totožný. A to je vlastně náš cíl - udělat něco, z čeho budete mít pocit, že to už znáte, ale půjde o jinou hru."

Read this next