Medal of Honor multiplayerová beta
Modern Medal Company
V současnosti probíhá uzavřená multiplayerová beta připravované střílečky Medal of Honor, která nechává drobně nahlédnout pod pokličku sloky pro více hráčů a také trochu více do vlastního stylu hry, který má očekávaně velice blízko ke konkurenci Modern Warfare, Bad Company a jim podobných.
Nelze tak čekat nějaký zcela realistický simulátor formátu naí Army, to se nový Medal of Honor chce spíe rovnat právě zmíněnému etalonu ánru arkádových stříleček, čemu se u blíí jen tím, e pro krytí vehovudy nabízí pouze přikrčení. V singlu moná můe být lépe, ale moc bych tomu nevěřil, i kdy pamětníci si jistě se slzou v oku vzpomenou, e kupř. takové plazení uměl u první díl celé série z Playstation.
Ovládáním se tak nový Medal of Honor vlastně nijak nelií od zaitého standardu, take můete střílet od boku i přes mířidla, házet granáty, odpalovat náloe, pilat noíkem na blízko, popř. skákat a sprintovat. To vechno v rámci trojice tříd vojáků, ať u to jsou v betě na jedné straně koaliční síly vedené USA, nebo na té druhé domorodí bojovníci Talibánu v civilních oděvech.

Obě strany na bojitě vysílají jak klasickou pěchotu vyzbrojenou automatickou pukou s granátometem, tak i speciální síly s pancéřovkami, popř. odstřelovače. Za spojence jsem si tedy v betě zastřílel z automatů M4, M16, ostřelovačky M21 a pancéřovky AT4. Talibán proti tomu kontruje osvědčenými kalachy AK-47/74, ostřelovačkou SVD Dragunov a klasickým RPG. Později si pak zaslouíte jetě např. kulomety a brokovnice.
Je nabíledni, e při kadém respawnu si můete třídu libovolně změnit, ovem já jsem si nejvíce oblíbil přísluníky speciálních sil vyzbrojené druhotnou pancéřovkou, protoe s ní lze nakrásně trefit i dva-tři protivníky na jeden výstřel a stále máte k dobru jetě solidně výkonný lehký automat. Kadopádně je dobré třídy míchat, protoe postup na dalí level je poplatný kadé postavě zvláť a jen tím si můete u vech povolání přijít na nějaké to lepí vybavení a vylepení, počínaje větím zásobníkem a konče třeba lepí zbraní.
Vak v jednom si mě nový Medal získal, a to právě těmi malými zásobníky na úvod, kdy je nutné téměř po kadé dávce ihned přebíjet, co znamená zajímavý taktický prvek. Kolikrát jsem lehce zabil protivníka, který se na mě vyhrnul, jednou vystřelil a zběsile metr přede mnou přebíjel. Navíc pro pacifikaci stačí opravdu jen pár kulek. Kvituji, e nemusíte nijak zběsile střílet tuny nábojů, abyste i na větí vzdálenosti někoho trefili a zabili. Nicméně kdy vás někdo sundá, dozvíte se z malé tabulky pouze třídu a zbraň útočníka, zcela chybí prostřih, jen by ozřejmil, z jakého směru a odkud jste olovo nakoupili.

Beta nabízí dva multiplayerové reimy na dvou odliných mapách, kde dohromady zatím v jednom okamiku hraje kolem 300-500 hráčů. Nicméně v ebříčcích u hra počítá desítky tisíc účastníků, kteří betu alespoň pár minutek hráli. Najdou se ovem i tací, co ty dvě mapy střídají ve zběsilém rytmu ji desítky hodin stále dokola.
Prvním z reimů je častěji hraný Team Assault, tedy obyčejný Team Deathmatch. Ten hraje nyní řádově dvakrát a třikrát větí počet hráčů, ne druhý mód Mission, kde jeden tým brání základnu, resp. obranné body a druhá skupina je dobývá. Z toho je vidět, co má typický dnení hráč stříleček nejvíce v oblibě. Týmová přestřelka je tak posazena do poměrně kompaktní mapy rozbořeného Kábulu, je vyniká velkými monostmi krytí a hlavně důrazem na vertikální prvek, kdy jsem si uíval prolézání vyích pater trosek baráků, odkud se dalo přehledně pokrýt více prostoru.
Maximální počet tuctu hráčů na kadé straně je společný i dostačující pro oba reimy. Vak v tom Kábulu se umírá díky stísněnějímu prostředí skoro kadých několik sekund, to jsem pak ocenil, e respawn je naprosto bleskový, bez jakéhokoli odpočítávání. Byť Kábul nenabízí tolik profláklé výbuné prvky v prostředí, některé části zdí lze ovem rozstřílet a rozbourat, kdy je jinak větina objektů statických.
Reklama
- komentáře (24)
Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!