Multiplayer Medal of Honor
Ta lepší část celé hry.
Moná e vás, stejně jako mě, moc neuspokojil singleplayer posledního Medal of Honor (jeho recenze), vak jsem jej na i na nejvyí obtínost jářku dokončil u za jediné odpoledne s mírným zklamáním na rtech. To druhá část této hry, tedy reim pro více hráčů, v tomto případě maximálně 24, u nabízí samozřejmě mnohem delí trvanlivost a solidní várku herních módů, i kdy ani v této kolonce vás oproti jiným hrám asi nic moc nepřekvapí.
I multiplayer, jen vytvořili osvědčení vývojáři z EA DICE, se nese na současné vlně konceptu rychlého a nenáročného hraní, který je typický pro přímočaré střílečky ji dlouhá léta. Stačí mít zaloený vlastní profil u EA a na dvě kliknutí jste rázem ve víru bitvy. Originální hra nabídla pouze kvarteto herních reimů, ovem do současného počtu půltuctu módů přispěli po jednom dva roziřující balíčky, přičem jeden je zdarma součástí posledního patche, a ten druhý je placený.
6 různých her a pro 24 hráčů v jedné směně nevypadá patně, ale Medal of Honor tentokrát z titulu svého zaměření úplně vypustil klasický deathmatch bitku vichni proti vem, a nabízí striktně týmová klání na několik způsobů. Skoro vechny jsou dostatečně známé, vak hned ten první, Sector Control, vyaduje dobytí a udrení několika důleitých postů na mapě, co není ádná novinka skoro ani v sérii Medal of Honor. Zajímavějím módem jsou z mého pohledu Combat Mission, tedy úrovně s nastíněným pozadím, kdy se koaliční síly snaí v sérii pěti úkolů dobýt několik důleitých pozic.
Hot Zone je pak nejnovějí typ hry z placeného DLC, tedy jinak pojmenovaný standardní King of the Hill. Zřejmě z důvodu platby ale tuto seanci skorem nikdo nehraje, co potvrzuji, protoe za celou dobu několikatýdenního testování jsem nael jen minimum zaloených her, v nich nás bylo vehovudy do pěti prstů. I pokud jsem si ji sám zvolil, stejně jsem zůstal dlouhé minuty na mapě zcela osamocen. Co je moná koda, ovem je smutnou pravdou, e celý multiplayer Medal of Honor není nijak extra vytěovaný. V jednu chvíli jsem přehlédl zpravidla pouze jeden a tři tisíce připojených hráčů, co není na tuto hru nijak závratné číslo.
Objective Raid, jako klasická střídaná útočníků a obránců, u se hraje více, ale jasným ukazatelem, co typický dnení hráč stříleček vyhledává, je prostý souboj dvou týmů, zde zvaný Team Assault. Vak jsem v něm vdy nael skoro nejvíce účastníků. Posledním typem pak je asi nejzajímavějí a nejvíce hardcore reim Clean Sweep, tedy postupná čistka hráčů mezi sebou. V něm toti nefungují respawny, po zabití u můete hru jen zpovzdálí sledovat, dokud se zbývající hráči vichni navzájem nevykosí.
Ale i tento, z mého pohledu hodně poutavý mód, si prakticky nezahrajete, protoe jeho přízni se opět těí jen sporadické zápasy. No, já se nepřipojil ani do jednoho. Hráčům se asi nechce čekat na konec seance a raději jsou častěji ve hře, kdy po zabití nemusíte zpravidla nijak dlouho otálet a do pár vteřin u jste zase zpátky na mapě. Těch Medal of Honor nabízí osm, kdy tyto lokace evokují prostředí singl kampaně, byť také přidávají pár čerstvých, jako je např. z multiplayerové bety dostatečně známý a rozstřílený Kábul.
Nadstavbou je pak ve vybraných módech jetě volitelný tzv. Hardcore reim, jen zruí HUD i zaměřovací kříek, zavede střelbu na spolubojovníky a zvýí obdrená zranění, take jedna a dvě kulky jsou ji smrtící. Abych řekl pravdu, tak jsem si mezi módy i mapami nenael nějakého zvlátního favorita, kdy musím říci, e jsem docela spokojený se vemi. Vak se mapy stejně v navazujících seancích pěkně střídají, take si u během prvních pár her vechny hezky vyzkouíte.
Reklama
- komentáře (6)
Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!