Medal of Honor na dvou enginech
Unreal pro single, Frostbite pro online.
Dosud se maximálně stalo a to jen párkrát, e hlavní studio vytvořilo singeplayerovou kampaň a druhé, specialisté přes multiplayer, jim pomohli s online slokou hry. Vzpomeňme kupříkladu na Return to Castle Wolfenstein. Častěji pak bývá multiplayerový engine ořezán o některé efekty, aby se zajistila potřebná plynulost při online hraní. Ale to, co zvolili EA pro Medal of Honor, tu jetě nebylo.
"Pro singleplayer Medal of Honor pouíváme mohutně modifikovaný Unreal Engine 3. Oproti tomu multiplayer Medal of Honor poběí na odliném Frostbite enginu," píe se na oficiálním účtu MoH na Twitteru. Více ne kdykoli jindy se proto dá konstatovat, e vlastně půjde o dvě různé hry v jednom balení.
Zasvěcené to tolik nepřekvapilo: u od oznámení hry není tajemstvím, e multiplayer Medal of Honor byl svěřen védskému studiu EA DICE - slavným tvůrcům Battlefieldů a Bad Company. Ti sice mají zkuenosti s Unreal Engine 3 díky Mirror's Edge, avak není to jejich hlavní technologie. Silní v kramflecích jsou ve vlastním Frostbite, který je navíc modernějí a umoňuje např. větí destrukci prostředí.
S tvorbou singleplayeru Medal of Honor se několik let trápí na druhé straně zeměkoule v losangelské pobočce EA. Nejen, e tam Frostbite příli neznají (minulý díl Airborne vyuíval rovně Unreal Engine 3), ale nutit je teď, uprostřed vývoje ke změně enginu, to by pak mohlo skončit jako Duke Nukem Forever.
Experiment s dvěma enginy můe vypadat zvlátně, avak ze strany vedení EA jde o správné rozhodnutí, pokud chce mít multiplayer Medal of Honor co nejlepí, jak to jen jde, a zároveň nezahodit to dosud hotové v singleplayeru či měnit jeho tvůrce.
Reklama
- komentáře (6)
Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!