Need for Speed: Hot Pursuit
Návrat ke kořenům s rukopisem Burnoutu.
Představení NfS: Hot Pursuit Chase bylo jedním z hlavních taháků, se kterými se EA na letoní E3 vytasili, a skutečně se jedná o hned, v několika směrech, revoluční díl série. Zaprvé, namísto EA Black Box a jim podobných (jako tomu poslední dobou bývalo), Hot Pursuit Chase dostali pod ruce brittí Criterioni, kteří se proslavili zejména sérií Burnout. To samo o sobě slibuje čerstvý vánek do série a jen na okraj zmíním, e rukopis Criterionu se tu, díky propracovanému modelu pokození i velkým bouračkám zachycovaných z efektních úhlů, rozhodně pozná.
Největí změnou ale prolo online zázemí hry, o něm se vlastně E3 předváděčka točila předevím. Skutečně, na samotné jedění zbylo posledních pět minut prezentace, protoe předchozí čtvrt hodinu zaplácli kreativní ředitel Craig Sullivan a producent Matt Webster rozjímáním o inovativním přístupu k multiplayeru a snaze co nejjednodueji stmelit komunitu hráčů Hot Pursuit. A já tedy své dojmy napíi podobně. Nejprve o multiplayeru a poté a o tom, jaké to vlastně je dret ovladač v ruce a prohánět se v policejní Bugatti Veyron (no jasně, e je to boí!).

Podle nás se dnení elektronický svět točí okolo spojení a virtuálních vztahů mezi lidmi, uvedl prezentaci Craig a jal se představovat závodní hru, její multiplayer bude tím hlavním důvodem pro její koupi. V zásadě půjde o Facebook model a celý bude zasazen do tzv. autologu, co bude menu interface hry, kde je ve na jednom místě a připomíná menu PS3. Budete si moci přidávat přátele, bavit se s nimi, prohlíet si jejich profily, zakládat komunity a samozřejmě proti sobě, ať u jeden proti jednomu nebo v rámci mnohačlenného klání, soupeřit.
Vekeré vae výkony budou ohodnocovány tzv. bounty body. Jejich funkci trefně popsal Craig, Vichni víme, jak funguje multiplayer v Modern Warfare. Za dobře odehrané zápasy získáváte zkuenostní body, které se postupně sčítají a a jich nashromádíte určitý počet, postoupíte o hodnost výe. V Hot Pursuit to bude fungovat obdobně a za nasbírané body získáte v prvé řadě přístup k lepím autům.

Autolog v Hot Pursuit bude tak trochu o předvádění se a vichni vai přátelé proto budou mít přístup ke spoustě vaich statistik, budou si moci omrknout, jaká ihadla vlastníte a přes Autolog bude moné klidně i sdílet fotky. A to ne za účelem odbourávání soukromí, ale k podpoře přátelské rivality, protoe a někdo z vaich přátel uvidí vae statistiky, dostane třeba chuť vás vyzvat na závod. Nebo upozorní na fakt, e na trati XY zajel nejlepí čas a vybídne vás k jeho poraení. Vám se to třeba povede, jemu se hned zobrazí upozornění v profilu a jedním kliknutím se znovu vrhne na odvetu v time trialu.
Kromě prohlíení profilů vaich přátel budou k dispozici i hromady dalích ebříčků a statistik, třeba přehled nejlepích jezdců na různých tratích nebo informace o popularitě určitých tratí, vozidel či povolání (policista nebo závodník).
Ačkoliv o autologu a multiplayeru by prý mohli vyprávět jetě hodně dlouho, Craiga s Mattem ji tlačil čas a museli se přesunout k prezentaci samotného jedění. Nicméně bez debat se nám tu rýsuje velmi unikátní a podle tvůrců i revoluční automobilový mutliplayer a já bych jej nezpochybňoval. Autolog je úasně propracovaný a v prvé řadě slibuje hodně dlouhou ivotnost hry. Teoreticky vám můe vydret léta a teď je jen třeba doufat, aby se chytl a aby ve lapalo jak má.
Reklama
- komentáře (6)
Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!