Need for Speed: Hot Pursuit
Divoká jízda s policií v zádech.
Need For Speed: Hot Pursuit (dále jen NFS) byla pro mě jednou z nejlepích prezentací na letoním GamesComu (hned po úchvatném Bioshocku). U je to přeci jenom pár let, co jsem usedl do policejního auta a pokud mě paměť neklame, podařilo se mi to naposledy u estého dílu s podtitulem Hot Pursuit 2. Pro úplnost dodávám, e prezentovaná hra měla ji pořadové číslo čtrnáct (nepočítaje odbočky jako Nitro či World). Vývoje se navíc chopili tvůrci z Criterion Games, kteří mají s vysokou rychlostí a překračování zákonů bohaté zkuenosti. Jsou to toti tvůrci slavné série Burnout a jejich otisk ve hře byl během prezentace velmi patrný.
Svět, který jsme pro dalí NFS připravili, je podle nás tím nejrůznorodějím z celé série. Můete se prohánět na silnicích mezi vysokými horami, poutí, hustým lesem, úzkými městskými uličkami, nebo dáte raději přednost vyhlídce na moře z pobřeí?" uvedl na úvod jeden z předvádějících a dodal: Celé prostředí je čtyřikrát větí ne Paradise City z posledního Burnoutu a můete jet zhruba 25 minut bez toho, abyste viděli něco dvakrát."
Osobně se mi prostředí velmi zalíbilo a nutno podotknout, e se tvůrci nevrátili k relativně monotónním prostředím z Undergroundu, Carbonu, či Undercoveru. Na druhé straně takto členitý svět nabídly u starí díly (namátkou klidně novějí" Most Wanted), ale nikdy ne na takto rozlehlém území a hlavně s tak skvělou grafikou. Technologie opět postoupila kupředu a celá hra vypadala jetě uvěřitelněji ne kdy předtím. Pokud jsem dobře slyel, s návrhem celého světa lehce vypomáhali někteří designéři z DICE, co jsou tvůrci kupříkladu Bad Company 2.
V plné verzi bude k dispozici kariéra jak za policistu, tak i za klasického jezdce. Bude samozřejmě moné se volně projídět po celém světě a v případě, e chcete odstartovat nějaký závod, nebudete muset jezdit na určenou lokaci či zastavovat na semaforech po vzoru Burnoutu. Ve se bude spoutět přes speciální nabídku v menu hry.
U nebudete začínat hru s ádným citroenem nebo starou astrou. Naím cílem je, aby ty nejlepí kousky byly přístupné ihned a hráč nemusel čekat tři, pět nebo deset hodin ne nasedne poprvé do Porsche. Abychom vak udělali hru zábavnějí a zabránili stereotypu, auta se budou co nejčastěji střídat. Samozřejmě, e můete vdy vyuít svoji oblíbenou značku, ale ve světě NFS by to moná byla trochu koda," rozpovídal se jeden z tvůrců o monostech singleplayerové hry.
Část prezentace se samozřejmě věnovala Autologu, co je sluba propojující vás s vaimi přáteli, kteří rovně hrají NFS. Skrze Autolog bude moné sdílet vechen moný obsah a asi nejzajímavějí nabídkou bude poloka Doporučení" (Recommendation). V ní najdete buďto nejvhodnějí závody, které byste si měli při vaich schopnostech projet, a informace o tom, zdali někdo z vaich přátel právě nepřekonal vá rekord. Více informací o této slubě jsme přinesli ji v předchozím článku z E3. Posléze se předvádějící vrhnul do zběsilého závodu ve svém porsche, kdy ho pronásledovalo hned několik policejních aut. Vechna čtyři závodní auta ujíděla s motorem vytočeným na maximum a po cestě si rozhodně ádné z nich nebralo zbytečné servítky. Vráelo se do civilních aut a sem tam to odnesla značka nebo dřevěný plot.
Speciální animace informovala o blíícím se policejním zátarasu a tím pádem i monostech, jak ho co nejlépe rozrazit. Otravným policejním vozům lo ujet za pomoci nitra nebo v horím případě se s nimi předvádějící musel utkat plech na plech. Netrvalo moc dlouho a doráejícího stráce zákona se mu podařilo odhodit na svodidla, kde auto čekalo několik salt ve vzduchu v povedené animačce. Podobnost s Burnoutem byla pouze čistě náhodná.
Reklama
- komentáře (28)
Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!