Nelineární Army of Two: The 40th Day

Odlišné situace v závislosti na rozhodnutích.

Třebaže původní Army of Two nezískalo zrovna nejlepší reference a hodnocení, zaznamenalo výborné prodeje. Ve verzích pro konzole PS3 a X360 se mělo prodat zhruba 2,5 milionu kusů! Tudíž nikterak nepřekvapí, že vylepšené pokračování má ještě vyšší ambice.

Tvůrci ústy designového režiséra jménem Benoit Richer mluví o nelineárních úrovních, s čímž souvisí i odlišné herní situace v závislosti na rozhodnutích hráčů.

Richer také zmiňuje skutečnost, že vývojáři naslouchali jejich požadavkům (hráčů) a kritice prvního dílu, s čímž pro změnu zase souvisí i výrazná změna multiplayerové položky, která je od základu změněná. Přičemž na základě pečlivého testování s ní panuje ve firmě EA Montreal velká spokojenost.

Dočkáte se však i nových co-op manévrů (pohybů), propracovanější modifikace zbraní, atd. Zkrátka je nač se těšit.

Osobně jsem na co-op zkušenost velice zvědavý, dle mého názoru patří v tomto ohledu původní Army of Two k nejlepším hrám na trhu. Přičemž dle Richera a jeho informací dodnes zaujímá přední příčky mezi hrami, po kterých hráči sáhnou v herních půjčovnách. A to především z důvodu, že jde o okamžitě přístupnou a zábavnou (ve smyslu hratelnosti) akci.

Koneckonců nakolik se tohle dílo vydařilo si můžete už sami na vlastní gamepad vyzkoušet - díky co-op demu Army of Two: The 40th Day, které je aktuálně ke stažení na PSN a Xbox Live. Umožňuje kooperaci u jedné TV (split-screen) a nebo online. Plná hra se objeví na trhu (pro konzole PS3 a X360) dne 8. ledna. Těšíte se?

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna