Novinky singleplayeru Modern Warfare 3

Vylepšený systém zvuku!

Kdo si pouštěl perfektní páteční trailer dvacetkrát (stejně jako my), možná si všiml určitého svěžího závanu do série. Zasloužilo se o něj nové studio Sledgehammer Games, které bylo povoláno na pomoc ochromeným Infinity Ward těsně předtím, než vývoj Modern Warfare 3 začal, díky čemuž je jejich vliv více než znatelný.

Konkrétně by se čerstvá krev měla projevit na promyšlenějším příběhu, v němž budete vědět, za koho hrajete a nebudete zmateni. "Vývoj postav a propracované dialogy nejsou ničím inovativním, ale v sérii Call of Duty budou novinkou," vyzdvihl šéf vývojářů v rozhovoru pro CVG.

Za jinou novinku označil rozlehlé městské prostředí nebo různé typy bitev. Velké momenty jsou prý v MW3 ještě větší než kdykoli dříve. I díky novému typu granátometu, který dokáže trefit nepřítele schovaného za překážkou. Funguje to tak, že laserovým zaměřovačem zacílíte na překážku a pak vystřelíte o kousek nad ní.

"Značným vylepšením prošel také systém zvuku. Uslyšíte svištění kulek, odkud letí a jak daleko od vás jsou," dodal generální manažer Glen Schofield a my jsme zvědavi, jestli se audio dokáže vyrovnat tomu výbornému z Battlefieldu 3.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (9)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna